اطلاعیه تازه کارمانیا برای حواله داران بی وای دی

به گزارش سافاری رو، خودروسازی کارمانیا از اواسط سال 1396 تا شهریورماه سال 97 اقدام به ثبت نام به صورت مشارکت در ساخت خودرو BYD S7 نمود. بیشتر پیش پرداخت ها با مبلغ 20، 60 و 70 میلیون تومان و نقدی در زمان ثبت نام به حساب شرکت واریز شد و در قراردادها، سود مشارکت و جریمه تأخیر باتوجه به مبلغ ثبت نامی متغیر است.

اطلاعیه تازه کارمانیا برای حواله داران بی وای دی

موعد تحویل خودروها از اردیبهشت سال 97 لغایت بهمن همان سال مشخص شده بود. متأسفانه خودروهای ثبت نامی هیچ وقت ثبت سفارش نشد و کارمانیا همچنان تا امروز با وعده و وعید حاضر به تحویل خودرو به مشتریان نمی باشد. بعدازظهر روز گذشته شرکت خودروسازی کارمانیا اطلاعیه نو خود را برای حواله داران بی وای دی منتشر کرد.

در این اطلاعیه به موضوع ایفای تعهدات معوق کارمانیا اشاره شده و در عمل 3 راه حل از سوی این خودروساز بخش خصوصی به حواله داران بی وای دی اعلام شده است. پیش از این هم شرکت خودروسازی کارمانیا در وب سایت خود، اطلاعیه ای مبنی بر به روزرسانی ودیعه مشتریان را قرار داده بود.

در این میان گفته می گردد که مشتریان امکان دریافت SWM G01 را به صورت فوری دارند. بعلاوه می توانند قراردادهای قبلی خود را به پیش فروش بی وای دی تانگ بنزینی و بی وای دی F3 اتوماتیک تبدیل نمایند. در این حالت، کارمانیا حداقل مدت زمان تحویل محصولات آینده خود را 6 ماه اعلام کرده و از سویی با وجود اعلام قیمت این خودروها، امکان نوسان قیمت نهایی تانگ و F3 را بیان کرده است. در روشی دیگر مشتریان می توانند انصراف دهند و طی مدت زمان مشخص شده وجه خود را از شرکت دریافت نمایند.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2220

به "اطلاعیه تازه کارمانیا برای حواله داران بی وای دی" امتیاز دهید

3 کاربر به "اطلاعیه تازه کارمانیا برای حواله داران بی وای دی" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه تازه کارمانیا برای حواله داران بی وای دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید