افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی هشترود در تیرماه سال جاری

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، سید حمزه امینی ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این درمانگاه کارگران زحمت کش که طرف قرارداد با بیمه تأمین اجتماعی هستند می توانند هرگونه خدمات درمانی خود را در این مکان انجام دهند.

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی هشترود در تیرماه سال جاری

امینی اضافه کرد: این درمانگاه در تیر ماه سال جاری همزمان با هفته تأمین اجتماعی افتتاح شده و در اختیار مردم قرارمی گیرد.

امینی در ادامه به قطعه پنج اتوبان پیامبر اعظم نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز کار احداثش Hغاز شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی شرح داد: از مبلغ 220 میلیارد تخصیص اعتبار حدود 50 میلیارد در مرحله اول تزریق شده تا پول صاحبان زمین های این قطعه پرداخت شود و مابقی نیز تا اواسط اردیبهشت واریز خواهد شد.

نماینده هشترود و چاراویماق از دیوار کشی رودخانه اغبلاغ خبر داد و تاکید کرد: با اعتباراتی که اخیراً برای لایروبی و دیوار کشی رودخانه داخل شهر، شهرداری اخذ کرده است به زودی کار دیوارکشی دور این رودخانه اغاز و کار لایروبی نیز که در حال انجام است تا آخر رودخانه ادامه یافته تا از حوادث غیر مترقبه ازجمله سیل جلوگیری شود.

امینی اعتبار دریافتی برای این طرح را 4 میلیارد ذکر کرد.

وی از احداث خیابان جدیدی همزمان با انجام دیوارکشی در کنار این رودخانه خبر داد و گفت: با احداث این خیابان شاهد کاهش بار ترافیکی در داخل شهر خواهیم بود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از وضعیت اسفبار راه های روستایی گلایه کرد و گفت: دراین مقوله هیچ گونه اقدام اساسی ازطرف مسؤلین ذیربط صورت نگرفته است ولی با هماهنگی هایی که با مسؤلین انجام داده ایم، قرار شد که سال جاری دراین باره نیز اقدامات چشمگیری انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 246

به "افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی هشترود در تیرماه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی هشترود در تیرماه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید