افزایش همکاری میان تهران و مونترال کانادا با حضور دنیس کدور

به گزارش سافاری رو، شهردار تهران گفت: متروپلیس شهر تهران در اکثر رویدادهای علمی و تخصصی حضور فعال و اثربخش داشته است؛ با حضور شهردار مونترال در متروپلیس، همکاریها در حوزه فرهنگی، مالی و دیگر حوزه ها و همکاری میان تهران و شهر مونترال افزایش یابد.

افزایش همکاری میان تهران و مونترال کانادا با حضور دنیس کدور

برای دریافت خدمات ویزای توریستی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا؛ محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز در مراسم امضای توافقنامه میان شهرداری و متروپلیس تهران در سالن همایشهای برج میلاد اظهار کرد: ما از اواسط دهه 90 میلادی عضو انجمن کلانشهرهای متروپلیس شده ایم.

وی اضافه کرد: در این مدت به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار و فعال در این انجمن بودیم و همکاریهای خوبی با متروپلیس داشتیم.

شهردار تهران اظهار داشت: به مدت سه سال ریاست شماره پنج متروپلیس با عنوان حکمرانی محلی و توسعه شهری را بر عهده داشتیم؛ در سال 2005 این اجلاس را در تهران به میزبانی شهرداری تهران برگزار کردیم.

قالیباف ادامه داد: در اکثر رویدادهای علمی و تخصصی، متروپلیس شهر تهران حضور فعال و اثربخش داشته است.

وی با اشاره به اینکه دوره های مشترک و کارآگاه های آموزش متعددی را در متروپلیس شهر تهران و دیگر مناطق برگزار نموده ایم، توضیح داد: در حال حاضر نیز در تبادل اطلاعات، دانش فنی و تخصصی در حوزه مدیریت شهری همکاری مناسبی با متروپلیس داشتیم.

شهردار تهران متذکر شد: در زمینه دو ابتکار شهرداری، بین المللی و دیپلماسی شهری یعنی جایزه خشت طلایی تهران و جشنواره برترین های پژوهش در مدیریت شهری تهران با متروپلیس همکاری مناسبی به عمل آورده ایم.

قالیباف یادآور شد: در آستانه دو رویداد بین المللی که اجلاس جهانی شهرداران در کلمبیا همچنین اجلاس جهانی اکوادور سفر جناب دنیس کدور دارای تأثیرات مطلوبی برای کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز با امضای این تفاهمنامه، امیدوار هستیم همکاری نزدیکتر، محکمتر و بهتری برای شهرداری تهران و متروپلیس ببینیم.

شهردار تهران اظهار داشت: چالشهای کلانشهرهای جهان شبیه به یکدیگر هستند، مسائل آب، محیط زیست، بهداشت، فضای سبز و... از جمله این مسائل هستند که تمام کلانشهرهای جهان با آن سروکار دارند.

قالیباف اضافه کرد: ان شاءالله با حضور شهردار مونترال در متروپلیس، همکاریها در حوزه فرهنگی، مالی و دیگر حوزه ها افزایش یابد.

وی توضیح داد: موضوع دیگر همکاری میان شهر تهران و شهر مونترال است که امیدواریم با حضور دنیس کدور این همکاریها افزایش یابد.

شهردار تهران اظهار داشت: گفت وگوها بین شهردار تهران و مونترال همکاریهای شهری و فرهنگی را میان دو شهر برقرار خواهد نمود.

قالیباف اظهار کرد: از آنجایی که شهردار مونترال از چهره های بزرگ کانادا است با امضای این تفاهمنامه، زمینه همکاری میان کشورهای ایران و کانادا در زمینه های علمی و مالی فراهم می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 431

به "افزایش همکاری میان تهران و مونترال کانادا با حضور دنیس کدور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش همکاری میان تهران و مونترال کانادا با حضور دنیس کدور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید