اقدامات لازم برای اعمال دورکاری و کاهش مراجعات حضوری به مراکز مخابراتی

به گزارش سافاری رو، به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این شرکت در ایام کرونا، روش های غیرحضوری سرویس های ارتباطی را افزایش داده تا مردم برای دریافت خدمات لازم، کمتر به مراکز مخابراتی مراجعه کنند.

اقدامات لازم برای اعمال دورکاری و کاهش مراجعات حضوری به مراکز مخابراتی

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری سافاری رو به نقل از ایسنا؛ مهندس محمدرضا بیدخام با بیان اینکه با شیوع کرونا در کشور، شرکت مخابرات ایران ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در ستاد مخابرات ایران و مناطق مخابراتی تشکیل داد، گفت: یکی از مهم ترین اقدامات این ستاد، تدوین دستورالعمل اجرایی در قالب 22 بند و ابلاغ به مناطق مخابراتی بود و حدود 45 اطلاعیه هم توسط این ستاد صادر شده است. از جمله بحث دورکاری که این ستاد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، بحث دورکاری را از 18 اسفند 1398 مطرح کرد.

وی ادامه داد: با اطلاعیه های متعددی با رعایت پروتکل های بهداشتی و اطلاعیه هایی که ستاد پیشگیری از کرونا در کشور ابلاغ می شد، بحث دورکاری در مناطق مخابراتی مطرح و مقرر شد مدیر هر منطقه مخابراتی با توجه به شرایط کرونایی منطقه، دورکاری را اعمال کند. این دورکاری از 30 درصد شروع می شد و تا 70 درصد هم می رسید، یعنی محدودیتی برای دورکاری وجود ندارد. اعمال این دورکاری کمک کرد که همکاران ما ناقل ویروس نباشند و از شیوع آن جلوگیری شود .

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران هم سعی کرد زیرساخت های لازم را برای همکاران آماده کند که اگر نیاز به دورکاری بود، از این بسترهای لازم استفاده کرده و به سیستم های اداری و اتوماسیون دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر هم این فرایند ادامه دارد و تا آخر آبان ماه هم قضیه دورکاری شرکت مخابرات ایران در کل مناطق مخابراتی ادامه خواهد داشت.

مهندس بیدخام با بیان اینکه سعی کردیم در ایام کرونا، سرویس های ارتباطی را بیشتر غیرحضوری کنیم، اضافه نمود: برای این کار، درگاه هایمان را افزایش دادیم. یک درگاه پورتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.r است که کامل تر شده و مردم با مراجعه به آن می توانند سرویس های مخابراتی خود را دریافت کنند. همچنین کد دستوری ستاره 2020 مربع را راه اندازی کردیم که مردم بتوانند سرویس های مورد نیاز خود را از آن دریافت کنند.

وی ادامه داد: سامانه 2000 نیز تکمیل تر شده و مردم می توانند اقدامات پرداختی خود را از این سامانه انجام دهند، هچنین سعی کردیم شیفت های درگاه تماس 2020 را افزایش داده و از لحاظ فنی و غیرفنی آن را ارتقا صورت دهیم که مردم کمتر به مراکز مخابراتی مراجعه کنند. همه تلاش شرکت مخابرات این است که با توجه به گسترش ویروس کرونا، بتواند سرویس های غیرحضوری را به مردم ارائه دهد که مردم به مراکز مخابراتی مراجعه نکنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1409

به "اقدامات لازم برای اعمال دورکاری و کاهش مراجعات حضوری به مراکز مخابراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات لازم برای اعمال دورکاری و کاهش مراجعات حضوری به مراکز مخابراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید