امکان خرید بلیت صندلی زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد

به گزارش سافاری رو، امکان خرید بلیت صندلی تماشاگران زن در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد زیرا در سایت اعلام می گردد که بلیت های این صندلی پر شده است.

امکان خرید بلیت صندلی زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 22 تا 30 شهریور به میزبانی تهران و در استادیوم آزادی برگزار می گردد. بلیت فروشی این مسابقات از چهارشنبه 20 شهریور شروع شد اما در روز نخست، گزینه ای برای انتخاب جنسیت زن در سایت فروش بلیت وجود نداشت.

از روز پنجشنبه امکان انتخاب صندلی تماشاگران زن و مرد به صورت تفکیک شده در سایت فروش بلیت فراهم شد. البته میزان ظرفیت هرکدام از این دو بخش تعیین نبود.

با این وجود کوشش افراد مختلف از جمله خبرنگار ایرنا برای خرید بلیت صندلی زنان به نتیجه نرسید زیرا خریداران با این پاسخ روبرو می شدند که ظرفیت این بخش استادیوم تکمیل شده است. این شرایط فقط به روز نخست مسابقات مربوط نیست و هنگام اقدام برای خرید بلیت تمام روزهای رقابت ها، با چنین پاسخی روبرو می شوید.

حتی در روز سه شنبه که قرار است مسابقات مرحله دوم برگزار گردد و تعیین نیست که تیم ملی ایران در چه ساعتی و مقابل چه تیمی روبرو خواهد شد، به همین دلیل، امکان خرید بلیت صندلی تماشاگران زن وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 512

به "امکان خرید بلیت صندلی زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان خرید بلیت صندلی زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید