شکست سنگین تایلند مقابل شاگردان اکبری

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ب ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، تایلند را از پیش رو برداشت.

شکست سنگین تایلند مقابل شاگردان اکبری

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ب ایران در نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر تایلند را از پیش ِرو برداشت.

نحوه بازی بازیکنان تایلند و نوع برخورد سرمربی این تیم با شاگردانش در وقت های استراحت نشان می داد که تیم سی وششم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به صرف حضور در جمع هشت تیم برتر قاره کهن راضی است. علاوه بر این تماشاگرانی که نسبت به دیدارهای قبلی ایران، بیشتر شده بودند، فشار زیادی را روی بازیکنان تیم ملی تایلند وارد می کردند.

تایلندی ها در ست نخست با توپ گیری و خلاقیت پاسور خود اجازه ندادند که فاصله امتیازات شان با تیم ایران چندان زیاد گردد و در نهایت 25 بر 20 مغلوب شاگردان پیمان اکبری شدند.

در ست دوم اما جریان بازی به سود سفیدپوشان ایران تقویت شد و دفاع روی تور و حملات مهارنشدنی بازیکنان تیم ملی ب ایران کنار سرویس های هدفدار آنها، نتیجه ست را 25 بر 11 به سود ایران رقم زد.

پیمان اکبری که نمی خواست تیمش در تهران حتی یک ست هم به حریفان بدهد در ست سوم نیز از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد. نتیجه این ست هم 25 بر 20 به سود ایران به انتها رسید تا یک بازی 3 بر صفر دیگر به سود ایران رقم خورده باشد.

تیم ملی والیبال ب ایران در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی خود از ساعت 19 فردا (سه شنبه) به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رود. کره ای ها امروز در یک بازی آسان، چین تایپه را شکست دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 609

به "شکست سنگین تایلند مقابل شاگردان اکبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین تایلند مقابل شاگردان اکبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید