امین قاسمی نژاد: مدافع استقلال باید اخراج می شد، یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ما رخ داد

به گزارش سافاری رو، امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است که داور دیدار این تیم مقابل استقلال، یک بازیکن حریف را اخراج نکرد و یک پنالتی به سود شاگردان یحیی گل محمدی اعلام نکرد.

امین قاسمی نژاد: مدافع استقلال باید اخراج می شد، یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ما رخ داد

به گزارش خبرنگاران ، امین قاسمی نژاد درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل استقلال گفت: برای هر دو تیم بازی خیلی سختی بود. ما بررسی خیلی خوبی از استقلال داشتیم. این تیم چند هفته بود خیلی خوب بازی می کرد و در این بازی کمی بهتر از ما بود، اما در مجموع تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

وی درباره تصمیمات اشتباه محمدحسین زاهدی فر علیه استقلال گفت: مدافع حریف در نیمه اول باید مستقیم از زمین اخراج می شد و یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ما رخ داد. مهاجم ما گفت صددرصد باید یک پنالتی به سود پدیده اعلام می کردند. اگر اشتباهی بود، برای هر دو تیم بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند سال جاری سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند یا خیر، توضیح داد: تیم ما برای سهمیه و قهرمانی بسته نشده است، چون از لحاظ امکانات و شرایط مالی، مسائل زیادی داریم. ما سال جاری آمدیم تا پیشرفت کنیم و امیدوارم روند پدیده در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد.

قاسمی نژاد در پاسخ به این پرسش که بازیکنان پدیده تاکنون چند درصد از قرارداد خود را دریافت نموده اند، اعلام کرد: سال جاری بین 30 تا 32 درصد از مبالغ قراردادهای خود را گرفتیم، اما بازیکنان از سال گذشته حدود 60 درصد طلبکار هستند.

وی در این خصوص که کار سختی مقابل مدافعان آبی پوش داشت، گفت: این اتفاق مقابل این همه تماشاگر طبیعی بود. استقلال بیشتر حملات خود را از خط دفاع شروع می کرد و برنامه داشت. امروز بازیکنان ما خیلی سرحال نبودند و موقعیت آن چنانی نداشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 178

به "امین قاسمی نژاد: مدافع استقلال باید اخراج می شد، یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ما رخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد: مدافع استقلال باید اخراج می شد، یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ما رخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید