پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند؟

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که امروز صدور کمیته مجوز حرفه ای باشگاه ها در یک اقدام نمایشی جلسه ای با حضور مدیران دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل گهر ترتیب داد، به نظر نمی رسد در خاتمه مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (دوشنبه این هفته) چیزی تغییر کند و به نظر می رسد حذف پرسپولیس و استقلال را باید قطعی قلمداد کرد.

پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند؟

ساعاتی پیش حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگوی با برنامه شب های فوتبالی، بدون آنکه به اصل موضوع اشاره کند به مدیران باشگاه ها پیشنهاد کرد برای سالهای آینده، مسائل مربوط به صدور مجوز حرفه ای را رعایت نموده و خود را از چالش های آینده خلاص نمایند. از لحن صحبت ها و کلمات انتخاب شده به وسیله دبیرکل فدراسیون فوتبال معین بود که او میخواهد مفهومی دیگر را بر زبان جاری که شاید خیلی ها هنوز شجاعت گفتنش را نداشته باشند. اگرچه طرفداران دو باشگاه با اخباری که از پنج شنبه شب منتشر شده، خود را آماده این خبر نموده اند.

کامرانی فر در تبیین این موضوع به اتمام زمان مهلت اعلام شده از سوی ای اف سی برای برطرف بعضی از کاستی ها اشاره نمود و گفت: با عبور از این فرجه زمانی دیگر بازگشت به گذشته امکان پذیر نیست و باتوجه به نقایصی که این دو باشگاه در فرمهای موردنیاز دریافت مجوز حرفه ای دارند، باید کار آنها را در لیگ قهرمانان سال جاری تمام شده تلقی کرد.

منظور کامرانی فر در چیزی که به زبان آورد، عدم حل و فصل مسائل اقتصادی و پرداخت بدهی ها، پیش از مهلت مدنظر ای اف سی بود که در این مورد باشگاه پرسپولیس باتوجه به باز بودن پرونده اش با گابریل کالدرون تا هفته گذشته، به صورت معین تخلفی جدی در فرمهای اداری خود دارد.

شرکتی که وظیفه کنترل فرم های نمایندگان کشورها در رقابتهای لیگ قهرمانان را داشته، ایرادهای اساسی به مدارک تیم های ایرانی گرفته و آنها در شرایط عدم احراز شرایط برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

پرسپولیس و استقلال از حالا یک سال فرصت دارند تا الگوی باشگاه داری مدل قبلی را کنار گذاشته و سروسامانی به اوضاع خود در همه ابعاد بدهند و این بار بدون پرده پوشی، لاپوشانی و تقلب، به عنوان دو باشگاه پرطرفدار با تغییر ساختاری، از فصل 2022-2023 به رقابت های آسیایی بازگردند.

منبع: ورزش سه

آحرین احبار اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2118

به "پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید