اهدای 50 هزار دُز واکسن کرونای چینی برای واکسیناسیون بازیکنان و مربیان کوپا آمه ریکا

به گزارش سافاری رو، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی میخواهد تمامی نفراتی که در دوره بعدی جام ملت های این منطقه حضور پیدا خواهند کرد را مقابل ویروس کرونا واکسینه کند.

اهدای 50 هزار دُز واکسن کرونای چینی برای واکسیناسیون بازیکنان و مربیان کوپا آمه ریکا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) اعلام نمود که جهت واکسیناسیون تمامی اعضای همه تیم های شرکت کننده در دوره بعدی جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا قراردادی برای دریافت 50 هزار دُز واکسن کرونا از چین بسته است.

جام ملت های آمریکای جنوبی از دقیقاً دو ماه دیگر به میزبان آرژانتین و کلمبیا شروع می گردد و نزدیک به یک ماه هم به طول خواهد انجامید. در این دوره تمامی 10 تیم منطقه آمریکای جنوبی حضور دارند و قرار شده که شرکت داروسازی سینوواک کشور چین هم 50 هزار دُز واکسن کرونای فراوری شده توسط این شرکت را جهت واکسیناسیون بازیکنان، اعضای کادر فنی و سایر مسئولان این تورنمنت اهدا کند.

آلخاندرو دومینگس، رئیس کنمبل در این باره گفت: این بهترین خبری بود که خانواده فوتبال آمریکای جنوبی می توانست دریافت کند. من قدردان این حرکت فوق العاده شرکت سینوواک هستم که نشانه ای از همبستگی و حمایت مالی، فرهنگی و اهمیتش برای سلامت جسم و روان مردم آمریکای جنوبی است.

پیش از این اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم تصمیم به انجام واکسیناسیون سراسری برای رقابت های یورو 2020 گرفته بود، تورنمنتی که از روز 11 ژوئن شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1708

به "اهدای 50 هزار دُز واکسن کرونای چینی برای واکسیناسیون بازیکنان و مربیان کوپا آمه ریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 50 هزار دُز واکسن کرونای چینی برای واکسیناسیون بازیکنان و مربیان کوپا آمه ریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید