اولین خودروی برقی فراوری شده دانشگاه علم و صنعت رونمایی می گردد

به گزارش سافاری رو، رونمایی از نمونه مفهومی اولین خودروی برقی فراوری شده در دانشگاه علم و صنعت ایران به نام یاس روز سه شنبه در جریان برگزاری اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین انجام می گردد.

اولین خودروی برقی فراوری شده دانشگاه علم و صنعت رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، رونمایی از نمونه مفهومی اولین خودروی برقی فراوری شده در دانشگاه علم و صنعت ایران به نام یاس روز سه شنبه در جریان برگزاری اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین انجام می گردد.

یاس، خودروی الکتریکی شهری طراحی شده توسط پژوهشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت است که فاز طراحی آن به انتها رسیده و آماده ساخت نمونه و فراوری است.

به گفته غلامرضا مولایی منش دبیر اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین این خودرو مناسب برای حمل و نقل شهری است که دارای ظرفیت دو سرنشین بوده و راه حل مناسبی برای کاهش آلودگی و ترافیک شهری به شمار می رود. حداکثر سرعت این خودرو 45 کیلومتر در ساعت بوده و با یک بار شارژ باتری قادر به پیمودن 100 کیلومتر است.

مراسم رونمایی از این خودرو روز سه شنبه هفتم اسفند ماه با حضور یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، منطقی رئیس ستاد حمل و نقل پیشرفته کشور، ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، بعضی مدیران ارشد صنعت خودروی کشور، تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور و دانشگاه های برتر کانادا و آمریکا در پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 229

به "اولین خودروی برقی فراوری شده دانشگاه علم و صنعت رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خودروی برقی فراوری شده دانشگاه علم و صنعت رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید