بارسلونا مذاکره با منچستریونایتد برای فروش دمبله را تکذیب کرد

به گزارش سافاری رو، باشگاه بارسلونا خبر کوشش شیاطین سرخ برای خرید ستاره فرانسوی این تیم را بی اساس دانست.

بارسلونا مذاکره با منچستریونایتد برای فروش دمبله را تکذیب کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، رامون پلانس مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا خبر اخیر رسانه های اروپایی مبنی بر کوشش باشگاه منچستریونایتد برای جذب عثمان دمبله در آخرین روزهای بازار نقل وانتقالات تابستانی را تکذیب کرد.

پلانس درباره آینده دمبله 24 ساله گفت: اول از همه باید بگویم که ما هیچ مذاکره ای با منچستریونایتد نداریم و من کاملاً این موضوع را تکذیب می کنم. دمبله بازیکنی است که کادر فنی ما روی او حساب می نماید و ما با پتانسیلی که دارد، آشنا هستیم. امیدواریم که سال جاری بتوانیم شاهد اوج گیری دمبله باشیم و بهترین بازی های او را ببینم.

پلانس درباره کوشش بارسلونا برای خرید ممفیس دپای از تیم لیون فرانسه هم گفت: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و لیگ را هم به خوبی آغاز نموده است. با این حال همواره حواس مان به فرصت هایی که برای تقویت تیم به وجود می آیند خواهد بود و به همین دلیل به صورت روزمره با کادر فنی و سرمربی تیم در تماس هستیم. از نظر هجومی تیم ما پتانسیل فوق العاده ای دارد، اما از نظر دفاعی قبول دارم که کمی ضعیف تر هستیم. ما تا آخرین روز بازار نقل وانتقالات کوشش مان را خواهیم کرد و اگر بتوانیم بازیکنی را که به تیم یاری کند، جذب می کنیم، اما صرفاً برای اینکه خرید نموده باشیم، بازیکن نمی خریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1350

به "بارسلونا مذاکره با منچستریونایتد برای فروش دمبله را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا مذاکره با منچستریونایتد برای فروش دمبله را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید