بهترین برند ادکلن زنانه 2021، 1400 باورنکردنی!

به گزارش سافاری رو، بیشتر خانم ها دوست دارند که با ورود به هر مکانی سرها را به طرف خودت چرخانده و چشم ها را به خود خیره کنند. یکی از موثرترین راه ها برای رسیدن به چنین شرایطی، استفاده از عطر های اورجینال و اصیل با رایحه فوق العاده است. عطرها قابلیت ثبت و ضبط روحیات و اخلاق شما در در نظر دیگران را داشته و علاوه بر آن، بر جذابیت خودتان هم تاثیر مثبتی می گذارد.

بهترین برند ادکلن زنانه 2021، 1400 باورنکردنی!

البته از اهمیت خرید عطر و ادکلن از برندهای بسیار معتبر و لوکس در بین خانم ها هم نباید غافل شد؛ زیرا عطر ماندگار و اورجینال فقط با خرید از مکانی اصیل امکان پذیر می شود. امروزه فروشگاه های زیادی در سطح شهر مشغول فروش عطر و ادکلن هستند؛ این تعدد به قدری بوده که حتی در بین دست فروشان هم ادکلن هایی با نام هایی از برند های به ظاهر معروف وجود داشته و در بین مردم توزیع می شود. پس با توجه به این موضوع، پیدا کردن عطر و ادکلن های اصیل کار بسیار سختی است.

ریحا یکی از همان فروشگاه های اینترنتی تولیدکننده عطر و ادکلن اصیل و باکیفیت در ایران است که انواع عطرها را از برندهای مطرح جهانی و به دور از هرگونه تقلب، به شما خانم های سخت پسند معرفی کرده و باعث شده که خریدی مطمئن و بااطمینان داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته خانم هایی هستید که در پی عطر و ادکلن هایی با رایحه مدهوش کننده از برندهای معتبر جهانی هستید، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را حتما مطالعه کنید

بهترین برندهای عطر و ادکلن زنانه

برند نارسیسو رودریگز

یکی از قدرتمندترین برندهای تولید عطر و ادکلن زنانه که تا امروز سابقه درخشانی را داشته است، برند نارسیسو رودریگز است. این برند اولین عطر Narciso Rodriguez زنانه خود را در سال 2003 به بازار عرضه کرده و از آن پس حدود 36 نوع از عطر و ادکلن های بسیار خوش بو را تولید کرده است. این برند از عطرسازان بسیار برجسته ای از جمله آلبرتو موریلاس در تولید این عطرها استفاده کرده و برای شما خانم های سخت پسند گزینه های مختلفی از جمله For Her Eau de Parfum For Women و Narciso Rouge Eau de Parfum For Women را در وب سیات ریحا معرفی می کند.

برند بولگاری

یکی از برندهایی که حتما نام آن را شنیده و از تولیداتش استفاده کرده اید، برند بولگاری است. این کمپانی یکی از بهترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن های بسیار لوکس زنانه در ایتالیا است. این برند پس از شناخته شدن در سراسر جهان، در زمینه های دیگری از جمله تولید اکسسوری و جواهرات، آغاز به ساخت انواع عطر و ادکلن های باکیفیت و بی نظیر کرده و از سال 1990 تا به امروز بهترین عطرها را ساخته است. عطرهای معروفی مثل Splendida Patchouli Tentation Eau de Parfum for Women نمونه هایی از تولیدات این برند معتبر است که با مراجعه به وب سایت ریحا به آسانی خریداری می شود.

برند هرمس

برند فرانسوی هرمس یکی از معتبهترین تولیدکنندگان در تولید عطر و ادکلن های اورجینال است که پس از ارزیابی های مختلف هم جزو برندهای لوکس جهانی شناخته می شود. نام و لوگو مخصوص این برند از کالاسکه سرپوشیده چهار چرخ گرفته شده و قدمت تاریخی در بین ایتالیایی ها و تمامی مردم جهان پیداکرده است. وبسایت ریحا تمامی عطرهای زنانه تولید شده از این برند از جمله Jour d Hermes Eau de Parfum for Women و Twilly d Hermes Eau de Parfum For Women را در اختیار شما قرار می دهد.

برند مارک جوزف

این برند انواع و اقسام عطر و ادکلن های زنانه و مردانه را تولید و عرضه می کند. مارک جوزف تا به امروز بیش از 48 ادکلن و عطر Marc joseph با رایحه های دلپذیر را به خانم ها و آقایان معرفی کرده و دست آن ها را در انتخاب ادکلن مورد نظرشان باز گذاشته است. رایحه های تولید شده این برند از طعم های شیرین و گرم گرفته تا تلخ و خنک، برای خانم هایی با سلیقه های متفاوت ساخته شده و همه را از خود راضی می کند. ادکلن هایی مانند Bella Vista Eau de Parfum For Women و Marigold Eau de Parfum For Women در وب سایت ریحا برای شما خانم های سخت پسند وجود دارد.

برند لانکوم

بسکمک از خانم هایی که در پی عطر و ادکلن هایی با ساختار باوقار، سنگین، ماندگار و اغواگر هستند، با عطر و ادکلن های برند لانکوم آسنایی کامل را دارند. نام این برند از جنگلی زیبا در قلب فرانسه گرفته شده و فعالیت خود را از خانه ای در همین جنگل آغاز کرده است؛ به همین دلیل از لوگو گل سرخ به نام نمادی از طبیعت در محصولاتشان استفاده می کنند. عطر لانکوم مگی شاخص ترین و اولین عطر تولیدشده این برند است. وب سایت ریحا افتخار فروش انواع عطر و ادکلن های بسیار خاص مانند La Nuit Tresor Eau de Parfum For Women و La Vie Est Belle Intense Eau de Parfum For Women بوده و به شما در خریدی مطمئن کمک می کند.

برند آزارو

این برند در سال 1975 اولین عطر زنانه را وارد بازار عطر و ادکلن کرده و محبوبیت زیادی را در بین خانم ها پیدا کرده است. هم چنین امروزه برند آزارو تبدیل به یک برند شیک شده و نشان دهنده زندگی مجلل، لوکس و امروزی است. استفاده از انواع عطر Azzaro زنانه با رایحه های گوناگون برای خانم هایی که در پی عطرهای فاخر و مجلل هستند، پیشنهاد می شود. فروشگاه اینترنتی ریحا ارائه دهنده انواع عطر و ادکلن های بسیار معروف از این برند از جمله Azzaro Club Eau de Toilette For Women و Duo Eau de Toilette for Women است.

برند کارولینا هررا

یکی از برندهای محبوب و مشهور آمریکایی برند کارولینا بوده که در سال 1988 اولین عطر زنانه برند خود را به بازار عرضه کرد. این برند که به نام برند سی اچ هم شناخته می شود، تا به امروز بیش از 100 عطر و ادکلن را تولید کرده و به شما خانم های جوان معرفی می کند. ادکلن هایی مانند Good Girl Velvet Fatale Eau de Parfum For Women و 212S-y Eau de Parfum for Women نمونه هایی از ادکلن های زنانه معروف تولید شده این برند است که در فروشگاه اینترنتی ریحا عرضه می شود.

جان کلام

همان طور که خانم ها برای خرید عطر و ادکلن هزینه های زیادی را صرف می کنند، به همان اندازه هم کیفیت و ماندگاری عطر و ادکلن ها برایشان اهمیت دارد. این در حالی است که بسکمک از کسانی که در حوزه خرید عطر و ادکلن مهارت نداشته و توانایی تشخیص عطر اصل از تقلبی را ندارند، در بیش تر مواقع هزینه های زیادی را خرج کرده و ادکلنی تقلبی را فقط با نام برندی مشهور را خریداری کرده و عملا پول های خود را بی فایده از دست می دهند.

پس با توجه به این شرایط به وجود آمده و جلوگیری از افتادن در دام دلالان متقلب، باید وسواس بیش تری را برای پیدا کردن فروشگاه معتبر و اصیل برای خرید عطر و ادکلن هایتان داشته باشید. اگر شما هم در پی عطری باکیفیت و تازه از این برندهای معرکه هستید، راحتی می توانید با مراجعه به وبسایت ریحا و جستجو نام عطر و ادکلن خود، با خیال راحت بهترین و باکیفیت ترین نوع از عطر محبوبتان را خریداری کرده و از رایحه مدهوش کننده آن لذت ببرید. هم چنین در صورت مشاهده هرگونه اشکال در عطر، می توانید محصول خریداری شده را قبل از باز کردن پلمپ آن بازگشت دهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1871

به "بهترین برند ادکلن زنانه 2021، 1400 باورنکردنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برند ادکلن زنانه 2021، 1400 باورنکردنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید