طراحی داخل ویلا دوبلکس: بهره برداری از بزرگراه متوسلیان-باغستان در نیمه اول امسال

به گزارش سافاری رو، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه21 از بهره برداری قریب الوقوع پروژه زیرگذر بزرگراه متوسلیان-سه راهی باغستان در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.

طراحی داخل ویلا دوبلکس: بهره برداری از بزرگراه متوسلیان-باغستان در نیمه اول امسال

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در این باره گفت: مدیریت شهری منطقه21 بر آن است تا زیرگذر بزرگراه متوسلیان سه راهی باغستان(شهریار) به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد تا شهفرایندان با سهولت و آرامش از این محور تردد نمایند.

شهردار منطقه21 اضافه نمود: در آذر ماه سال 98 و پس از جلسات و آنالیز های مسئولین وقت شهرداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداری شهریار و شهرداری باغستان طی مراسم کلنگ زنی، احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح در نقطه اتصال بزرگراه جاوید الاثر احمد متوسلیان به باغستان و به اصطلاح سه راهی شهریار آغاز شد.

کاشانی پور ادامه داد: احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه متوسلیان-سه راهی باغستان، با قرارداد اولیه آغاز شد. این در حالی است که در حین انجام عملیات معارضات تاسیساتی برق، گاز و مخابرات حتی ریل راه آهن همگی باعث شد طرح به اعتبار اقتصادی بیشتری نیازمند باشد. محل تامین اعتبار اجرای این پروژه از محل جرائم هدایت و رانندگی است که به وسیله سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، شهرداری های تهران و باغستان پیش بینی شده بود تا یکی از مهم ترین گره های ترافیکی غرب تهران پس از سال ها ساماندهی و ترافیک آن تسهیل گردد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه متوسلیان-سه راه باغستان تا کنون حدود شصت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون در مراحل انتهای عملیات احداث سقف زیرگذر است که به عنوان یکی از قسمت های مهم پروژه در حال اجرا است.

شایان ذکر است؛ تا کنون 320 شمع از مجموع 400 شمع کل پروژه انتها پذیرفته است. پیش بینی می گردد با انتها عملیات احداث سقف زیرگذر، فرایند اجرای پروژه با سرعت بیشتری پیش رفته و در نیمه نخست 1401 به بهره برداری برسد.

بعلاوه محمدقاسم نورافکن معاون فنی و عمرانی منطقه21 از انجام مستمر عملیات بهسازی و روکش مکانیزه آسفالت با هدف افزایش سطح رضایتمندی شهفرایندان از ابتدای سال1400 اطلاع داد و گفت: تا به امروز بیش از بیست و سه هزار تن آسفالت با مساحتی بالغ بر 105هزار مترمربع در معابر شهری این منطقه توزیع شده است.

نورافکن توضیح داد: از ابتدای آغاز طرح استقبال از بهار1401، که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شد، بیش از پانصد تن آسفالت به منظور برطرف خطر و لکه گیری آسفالت معابر منطقه، به خصوص محورهای شریانی و بزرگراهی منطقه21 پخش شد و این طرح با جدیت در نواحی سه گانه تا انتها طرح ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2179

به "طراحی داخل ویلا دوبلکس: بهره برداری از بزرگراه متوسلیان-باغستان در نیمه اول امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخل ویلا دوبلکس: بهره برداری از بزرگراه متوسلیان-باغستان در نیمه اول امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید