به من و شما چه وام هایی تعلق می گیرد؟!

به گزارش سافاری رو، مهرآباد - روح الله احمدی: این روزها بحث وام ازدواج حسابی داغ است. خصوصا حالا که برخی از بانک ها با اینکه هنوز یک ماه از مهلت بانک مرکزی مانده بود، در اقدامی بی سابقه، زودتر از موعد آغاز به دادن وام 10 میلیون تومانی ازدواج نموده اند. اما چون همه نمی توانند وام ازدواج بگیرند (خصوصا اگر یک بار گرفته باشند)، ما چند وام دیگر و شرایط دریافت آنها را عرض می کنیم تا ببینید کدام به کار شما می آید و خدانانموده بی قسط از جهان نروید. مال پدر ما که نیست! البته حق مشاوره ما فراموش نشود.

به من و شما چه وام هایی تعلق می گیرد؟!

1- وام ازدواج: 10 میلیون تومان، با نرخ سود 4 درصد

شرایط: ازدواج نموده باشید و سند و مدرکی برای نشان دادن و اثبات این قضیه داشته باشید. قصد بچه دار شدن داشته باشید. تا وام را گرفتید فرتی طلاق نگیرید. اگر در ازدواج پیروز نبودید همه تقصیرها را گردن وام ازدواج نیندازید. شما به خاطر 10 میلیون تومان این بلا را سر خودتان آورده اید، به کسی چه!

2- وام خودرو: 25 میلیون تومان، با نرخ سود 16 درصد

شرایط: خودروهای زیادی در انبار خودروسازان باد نموده باشد، شما پول خرید آنها را نداشته باشید و الکی کمپین نخریدن خودرو راه بیندازید. با خرید خودرو بخشی از سود به جیب بعضی از مدیران و مسئولان برنامه ریزی کننده و وام دهنده واریز گردد. برای دریافت وام حمله کنید و از سر و کول همدیگر بالا بروید.

3- وام خرید کالاهای بادوام ایرانی: 11550 تومان، با نرخ 32 درصد

شرایط: 5 ضامن معتبر با فیش حقوقی بالای پنج میلیون تومان داشته باشید. فاکتور خرید کالای بادوام ایرانی به ارزش 11 میلیون تومان تهیه نموده باشید. سه قطعه عکس پرسنلی و پاسپورتی از خودتان و کالای خریداری شده گرفته باشید. محصول را باز کنید و بهره ببرید تا خیال شان راحت گردد که بعدش نمی برید بفروشیدش!

4- وام حوادث و درمان کارگری، 500 هزار تومان، با نرخ 64 درصد

شرایط: کارگر باشید. اینقدر کارگر باشید که سرتان فقط در کار خودتان باشید. اینقدر کار کنید تا اخراج شوید. بعد از اخراج شدن حسابی مورد نوازش قرار گرفته باشید، جایش مانده باشد اما صدای تان درنیامده باشد.

5- وام بلاعوض تهیه بلیط یک طرفه به کشورهایی مثل کانادا، هر مبلغی که شما بفرمایید، با نرخ هیچی، بدون بازپرداخت

شرایط: خودی باشید. تعداد ارقام فیش حقوقی تان قابل شمارش نباشد. قبل از اینکه گندش دربیاید بروید. رفتید دیگر برنگردید که بیشتر گندش درنیاید. اگر گندش درآمد ما شما را نمی شناسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 605

به "به من و شما چه وام هایی تعلق می گیرد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به من و شما چه وام هایی تعلق می گیرد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید