تعویق پرواز هند برای بازگشت اتباع ایرانی تا هفته آینده، مشخص محل قرنطینه مسافران هند پس از بازگشت به ایران

به گزارش سافاری رو، ابوالقاسم جلالی، معاون سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه مقرر شده بود آخر هفته جاری یک پرواز ایران به هند برقرار گردد، از موکول شدن این پرواز به هفته آینده اطلاع داد. وی با اشاره به تعطیلی خوابگاه ها و افزایش نرخ هتل ها در هند، تاکید نمود:

تعویق پرواز هند برای بازگشت اتباع ایرانی تا هفته آینده، مشخص محل قرنطینه مسافران هند پس از بازگشت به ایران

صددرصد پرواز به هند روز آدینه 24 اردیبهشت ماه برقرار نمی گردد. تاریخ بعدی این پرواز هفته آینده اعلام خواهد شد.

جلالی با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و مشخص محل قرنطینه مسافران هند پس از بازگشت به ایران، اذعان داشت:

این افراد تا 5 روز نباید از آن هتل خارج شوند و در خاتمه روز پنجم از مسافران این پرواز تست PCR گرفته می گردد. مسافران این پرواز که تست آن ها منفی باشد هم باید به قرنطینه خانگی بروند و آنهایی که نتیجه تست شان مثبت باشد باید یک هفته دیگر در هتل باقی بمانند. در حال حاضر مسئولان دستگاه های ذی ربط به دنبال انجام برنامه ریزی دقیق برای قرنطینه مسافران هستند.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه پرواز هند در راستا رفت خالی خواهد بود، از انجام این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان اطلاع داد. وی ضمن اشاره به اینکه درخواست وزارت کشور در حال حاضر تنها برای اعزام یک پرواز به هند است، توضیح داد:

با خاتمه قرنطینه مسافران پرواز اول به شرطی که شرایط پایدار باشد، به درخواست وزارت بهداشت پرواز دوم انجام می گردد. امکان دارد تقاضا بیشتر از برقراری یک پرواز باشد فعلا براورد دقیقی از میزان تقاضا وجود ندارد. برای پرواز بعدی با وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند هماهنگی های لازم صورت می گیرد.

قاسم جلالی همچنین با تاکید براینکه فقط ایرانی ها اجازه برگشت با این پرواز را دارند و به اتباع هندی بلیطی فروخته نخواهد شد، اعلام نمود:

پرواز تهران-پاریس برای بازگشت ایرانی ها روز آدینه با هواپیمای ایران ایر برقرار می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1765

به "تعویق پرواز هند برای بازگشت اتباع ایرانی تا هفته آینده، مشخص محل قرنطینه مسافران هند پس از بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق پرواز هند برای بازگشت اتباع ایرانی تا هفته آینده، مشخص محل قرنطینه مسافران هند پس از بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید