تغییر الگوی نحوه برگزاری مسابقات دانش آموزی، اجرای طرح مدرسه میزبان از شروع سال جدید تحصیلی

به گزارش سافاری رو، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی از اجرای طرح مدرسه میزبان به منظور برگزاری مسابقات آموزشگاهی از شروع سال جدید تحصیلی اطلاع داد.

تغییر الگوی نحوه برگزاری مسابقات دانش آموزی، اجرای طرح مدرسه میزبان از شروع سال جدید تحصیلی

حسین بابویی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، اضافه نمود: تاکنون مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان به صورت مدرسه قهرمان برگزار می شد، به نحوی که قهرمان مدارس یک شهر به سطح استانی راه می یافت و در صورت کسب قهرمانی در مسابقات کشوری شرکت می کرد و این مسابقات در استادیوم های متعلق به وزارت آموزش و پرورش در سطح شهر برگزار می شد.

وی ادامه داد: قرار بر این است که به منظور ایجاد شور و هیجان در مدارس، طرح مدرسه میزبان در مسابقات آموزشگاهی برگزار گردد تا به جای برگزاری این مسابقات در استادیوم ها آن هم بدون حضور تماشاگر، شاهد برگزاری این مسابقات در مدارس با حضور دانش آموزان و تماشاگران باشیم.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با اشاره به اینکه قرار است مدارسی که از ویژگی های لازم برخوردارند به منظور برگزاری مسابقات اعلام آمادگی نمایند، گفت: ویژگی های مدارسی که بتوانند میزبان رقابت های دانش آموزی باشند اعلام شده است و در صورتی که از نظر امکانات تایید شوند میزبانی رقابت ها به آن ها سپرده می گردد.

بابویی اضافه نمود: با این تصمیم امکان ایجاد فضای شاد در مدارس ایجاد می گردد و شاهد ایجاد انگیزه در بین سایر دانش آموزان که به عنوان تماشاگر در رقابت ها حضور پیدا می نمایند خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 485

به "تغییر الگوی نحوه برگزاری مسابقات دانش آموزی، اجرای طرح مدرسه میزبان از شروع سال جدید تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر الگوی نحوه برگزاری مسابقات دانش آموزی، اجرای طرح مدرسه میزبان از شروع سال جدید تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید