تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی

به گزارش سافاری رو، همزمان با فرارسیدن 24 آپریل، روز جهانی پاراوالیبال، پنج ایرانی به پاس حضور موثر در طی چهل سال فعالیت فدراسیون جهانی پاراوالیبال، مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دنیای پاراوالیبال که چهل سال پیش در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1981 تاسیس شد، امروز از شاخص ترین افرادی که در سراسر دنیا و طی چهار دهه اخیر در توسعه، ارتقا و پیشرفت والیبال نشسته نقش موثری داشته اند، تقدیر کرد.

در میان این افراد، با افتخار نام پنج ایرانی به چشم می خورد که با صدورتقدیرنامه هایی که به امضای بری کوزنر رئیس فدراسیون دنیای پاراوالیبال رسیده است، از زحمات آنها تقدیر شده است.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته نخستین فرد از این مجموعه است که به سبب فعالیتش در رشته والیبال نشسته در کسوت ورزشکار، مربی، مدیر ورزشی و مدرس مورد تقدیر نهاده شده و در متن تقدیرنامه برای وی آمده است:

در بزرگداشت حضور چهار دهه رشته پاراوالیبال در بازی های پارالمپیک، هیات مدیره پاراوالیبال دنیای از هادی رضایی برای حضور و مشارکت فعال وی در این رشته در جهت توسعه و ارتقای این رشته ورزشی به عنوان بازیکن و مربی بین المللی و در سطوح مدیریتی و اجرایی و تدریس قدردانی می کند.

همچنبن علی کشفیا به عنوان ورزشکار بین المللی و نیز عهده دار بودن سمت های اجرای و مدیریتی مورد تقدیر نهاده شد.

از میان ده ها ورزشکار ایرانی نیز پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی به عنوان ورزشکاران بین المللی که در طول ادوار مختلف پارالمپیک پیروز به افتخار آفرینی شده اند نیز مورد تقدیر نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1093

به "تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال از پنج ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید