جلسه یک ساعته علی نژاد و دبیر در فدراسیون کشتی

به گزارش سافاری رو، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در محل فدارسیون کشتی حضور یافت.

جلسه یک ساعته علی نژاد و دبیر در فدراسیون کشتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مهدی علی نژاد ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت و با رئیس فدارسیون کشتی ملاقات کرد. علی نژاد ابتدا با حضور در محل خانه کشتی شهید صدرزاده از نزدیک خسارات وارد شده به این خانه کشتی که روز شنبه دچار آتش سوزی شده بود را آنالیز کرد.

علیرضا دبیر نیز در این بازدید، توضیحاتی را در خصوص چگونگی آغاز حریق در این سالن و نیازمندی های این سالن به دلیل فرسوده بودن عنوان نمود.

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از آنالیز محل دچار حادثه گفت: خوشبختانه آتش سوزی قبل از اینکه به دیگر نقاط سالن سرایت کند، مهار شد و از پیش آمدن یک حادثه عظیم جلوگیری بعمل آمد.

در ادامه این حضور، معاون وزیر ورزش و جوانان بازدیدی را نیز از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی محل اصلی تمرین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی عظیمسالان که سال گذشته توسط فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته بود، داشت و از نزدیک ناظر امکانات مهیا شده در این خانه کشتی بود.

همچنین جلسه یک ساعته ای بین علی نژاد و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در خصوص برنامه های جاری فدراسیون، مسائل بودجه ای، مسائل اقتصادی، کارهای در دست اقدام و پیش روی کشتی کشور از جمله حضور قدرتمند تیم های ملی در المپیک توکیو برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1133

به "جلسه یک ساعته علی نژاد و دبیر در فدراسیون کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه یک ساعته علی نژاد و دبیر در فدراسیون کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید