جنگل سیاه در آلمان

به گزارش سافاری رو، آیا دوست دارید به جایی افسانه ای سفر کنید که نام آن در کتاب ها آمده باشد؟ جایی که جادوگر ستمکار در آن خانه دارد و هر کسی جرات رفتن به آن را ندارد؟! جایی به نام جنگل سیاه آلمان.

جنگل سیاه در آلمان

جنگل سیاه یا همان بلک فارست را به جرات می توان جزء زیباترین و منحصر به فرد ترین جاهای تماشای آلمان دانست. با بازدید از این جنگل، احساس بسیار عجیبی به شما دست می دهد. این جنگل پوشش گیاهی بسیار انبوهی دارد که حتی اجازه عبور نور خورشید به زمین را نمی دهد. از طرفی این جنگل به خاطر آب و هوای خاص خود، همواره مه آلود است و به همین خاطر حالتی رمز آلود به خود گرفته است.

آیا تا حالا شده که دوست داشته باشید به جایی افسانه ای سفر کنید که نام آن در کتاب ها آمده باشد؟ جایی که حتی در کتاب های دوران کودکی مان بوده و بسیاری از ما با داستان آن خاطره داریم؟ می خواهیم به شما یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین جاذبه های جهانگردی را معرفی کنیم، جایی که جادوگر ستمکار در آن خانه دارد و هر کسی جرات رفتن به آن را ندارد، جایی به نام جنگل سیاه آلمان. با دنیای سفر همراه باشید.

جنگلی که حتی انوار طلایی خورشید هم اجازه ورود به آن را ندارند و برگ های پایین تر هیچ وقت نمی توانند نوری به خود ببینند و دقیقا به همین علت است که این جنگل این نام را گرفته است. این جنگل از غرب تا رود راین و از جنوب تا دامنه های کوه آلپ در سوییس کشیده شده است. البته که نام جنگل سیاه آلمان در همان اولین بار شاید شوم به نظر برسد اما با ورود به آن وارد دنیایی شگفت انگیز از زیبایی خواهید شد.

تراکم درختان و بوته و بوته زار ها در جنگل سیاه آلمان به میزان ای است که تجسم زیبایی وصف ناپذیری را در فکر ایجاد می نماید و در آغوش آن خانه هایی وجود دارد که از سال های سال قبل بر جای مانده است، خانه هایی که سبک قرون وسطایی شان باعث شده تا جهانگردان زیادی جذب آن ها گردد. البته این جنگل از زمان های دور زادگاه داستان ها و قصه های زیادی بوده است، قصه هایی که بیشتر آن ها از شوم بودن آن گفته اند و افراد را از رفتن به آن منع نموده اند.

جنگل سیاه آلمان از آن دست جاهایی است که همواره پوشیده در مه است، گاهی این مه تا میزان ای زیاد است که حتی تا 2 متری هم قابل رویت نیست. مشهور ترین جهت این جنگل جایی به نام تیمبرلند است که در واقع یک جهت مارپیچ است که از میان انبوه درختان عبور می نماید، جهتی که پوشیده از برگ قرمز رنگ در ختان صنوبر است و هر لحظه این حقیقت را پر رنگ تر می نماید که ممکن است این جا همان جادوگر افسانه ای زندگی کند که برای رسیدن به اهداف خود کارهای وحشتناک زیادی می نماید و به گرگ تبدیل می گردد.

حتی تا چند سال پیش تابلوهایی در جنگل نصب شده بود که روی آن ها نوشته بود در این جهتها قدم نگذارید، البته هیچ وقت معین نشد که دقیقا این تابلوها را چه کسی قرار داده اما برخی از افراد محلی گفته اند که اتفاقات عجیب زیادی در جنگل سیاه آلمان افتاده و خود آن ها هم جرات ندارند تنها به این جنگل بروند.

همه این ها به کنار، درختان کاج شاخه دارد و بلند بالایی که مانع رسیدن درست نور خورشد می شوند، حس راز آلود بودن این جنگل را بیشتر می نمایند.

با همه این ها اگر دوست دارید تا مانند هزاران و میلیون ها جهانگرد ماجراجوی دیگر شما هم از این جنگل تماشا کنید، اوایل فصل پاییز را برای آن انتخاب کنید. در فصل پاییز چندین لایه از برگ سراسر زمین را می پشاند و خش خش آن ها در کنار عبور گوزن های شاخدار چشم انداز ای بسیار رویایی را مجسم می نماید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2074

به "جنگل سیاه در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل سیاه در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید