حضور تماشاگران در استادیوم ها از 20 آبان به یک شرط

به گزارش سافاری رو، استادیوم ها از 20 آبان ماه برای حضور ورزشگاران و تماشاگران به یک شرط مهم بازگشایی خواهد شد.

حضور تماشاگران در استادیوم ها از 20 آبان به یک شرط

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت وگو با شبکه خبر درباره تغییر رنگ شرایط کرونایی در تهران به رنگ زرد گفت: بعد از مدت ها می توانیم با فراغ بال راحت تری شاهد بازگشایی اماکن ورزشی و حضور دیدنگران باشیم. به همین دلیل با همکاری و مساعدت هایی که وزارت بهداشت داشته است، تصمیم بر این شد که احتمالاً تا 20 آبان ماه سیستم هوشمند کنترل کارت واکسیناسیون فعال گردد.

وی افزود: این کارت هوشمند واکسیناسیون ملاک ورود افراد به اماکن ورزشی خواهد بود. افرادی که کارت واکسیناسیون نداشته باشند برای مراجعه به باشگاه های ورزشی باید نتیجه منفی آزمایش PCR در 72 ساعت گذشته را داشته باشند. در غیر اینصورت نمی توانند به اماکن ورزشی ورود پیدا نمایند. البته برای ورود به اماکن ورزشی برای فعالیت ورزشی و یا دیدن کردن مسابقات به غیر از انجام واکسیناسیون باید کماکان پروتکل ها نیز رعایت گردد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره اینکه طرفداران می توانند در استادیوم آزادی برای مسابقات لیگ برتر حضور پیدا نمایند، توضیح داد: از 20 آبان مسابقات می تواند با ظرفیت محدود در استادیوم ها با حضور دیدنگران برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1998

به "حضور تماشاگران در استادیوم ها از 20 آبان به یک شرط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تماشاگران در استادیوم ها از 20 آبان به یک شرط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید