خبرنگاران داوران گیلانی لیگ برتر فوتسال را قضاوت می نمایند

به گزارش سافاری رو، رشت - خبرنگاران - دو داور گیلانی با شروع رقابت های فوتسال لیگ برتر کشور در هفته اول این مسابقات قضاوت می نمایند.

خبرنگاران داوران گیلانی لیگ برتر فوتسال را قضاوت می نمایند

مدیر راوبط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر کشور طی هفته جاری شروع می گردد که سیدسجاد فتحی و مسعود شفیعی از گیلان به عنوان داور در هفته اول حضور خواهند یافت.

علیرضا وهابی اضافه کرد: این دو داور شایسته استان در بازی تیم های فوتسال ستارگان ورامین و گیتی پسند اصفهان که عصر روز چهارشنبه هفته جاری 26 آذر ماه در ورامین برگزار می گردد، حضور می یابند.

وی ادامه داد: ملاقات تیمهای فوتسال ستارگان ورامین و گیتی پسند اصفهان یکی از مهمترین رقابت های هفته اول لیگ برتر فوتسال محسوب می گردد که حضور دو داور گیلانی در این ملاقات نشان از شایستگی داوران این استان است.

وی بیان نمود: همچنین وحید سکوتی و میلاد خلانجانی دیگر داوران گیلانی حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور هستند که به طور حتم این دو داور نیز در هفته های آینده بازی های لیگ برتر فوتسال را قضاوت می نمایند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان توضیح داد: داوران این استان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و فعالی دارند و هرساله تعدادی از آنان در رقابت های لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان قضاوت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1520

به "خبرنگاران داوران گیلانی لیگ برتر فوتسال را قضاوت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوران گیلانی لیگ برتر فوتسال را قضاوت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید