خبرنگاران هلال احمر خراسان شمالی 15 پایگاه را آماده خدمات نوروزی کرد

به گزارش سافاری رو، بجنورد- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت در نوروز سال جاری 15 پایگاه جاده ای و تخصصی را آماده خدمات رسانی کردند.

خبرنگاران هلال احمر خراسان شمالی 15 پایگاه را آماده خدمات نوروزی کرد

ابوالفضل محبان روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در طرح نوروزی سال جاری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و نیز امداد به حادثه دیدگان احتمالی 12 پایگاه جاده ای استان در حالت آماده باش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اضافه نمود: امدادگران در سه پایگاه تخصصی این جمعیت شامل پایگاه هوایی، تیم واکنش سریع و پایگاه کوهستان آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه نمود: در این طرح 15 دستگاه آمبولانس به کار گرفته می گردد علاوه بر آن پنج دستگاه آمبولانس در مراکز شهرستان های استان در اختیار این جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه سال جاری پهپاد جست وجوگر به ناوگان عملیاتی هلال احمر استان اضافه نموده شده است اضافه نمود: این تجهیز از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی به این جمعیت تحویل داده شده است.

محبان گفت: در برخی مواقع امکان استفاده از بالگرد بری جستجو وجود ندارد، در این شرایط استفاده از پهپاد می تواند در عملیات، یاری رسان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در طرح نوروز سال جاری روزانه 100 نفر امدادگر مشارکت دارند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی حدود هزار و 500 امدادگر و نجاتگر داوطلب دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1649

به "خبرنگاران هلال احمر خراسان شمالی 15 پایگاه را آماده خدمات نوروزی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر خراسان شمالی 15 پایگاه را آماده خدمات نوروزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید