خبرنگاران پورعلی گنجی به چین بازمی شود

به گزارش سافاری رو، تهران - خبرنگاران - مدافع ایرانی تیم العربی قطر منتظر پاسخ مسوولان باشگاه برای بازگشت به سوپرلیگ چین است.

خبرنگاران پورعلی گنجی به چین بازمی شود

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مرتضی پورعلی گنجی که این روزها برای باشگاه العربی بازی می نماید، از سوپرلیگ چین پیشنهادی دریافت کرد و هنوز مسوولان باشگاه پاسخی در این زمینه به او نداده اند. وی یک فصل دیگر هم باید برای این تیم بازی کند.

در ماه گذشته این باشگاه قطری بیانیه ای را درخصوص جدا شدن پورعلی گنجی منتشر و گفت: بر خلاف شایعاتی که در بعضی رسانه ها مطرح شد، جدایی پورعلی گنجی و انتخاب جایگزین این بازیکن برای فصل بعد صحت ندارد.

ما در شرایط فعلی قصد تغییر در هیچ پستی را نداریم و از طرفی دیگر قرارداد هیچ بازیکنی در خاتمه فصل به اتمام نمی رسد. به همین خاطر باشگاه میخواهد ثبات فنی خود را برای فصل آینده هم حفظ کند و در راس کادر فنی با راهنمایی هایمر هالگریمسون به کارش ادامه دهد.

حال سه هفته تا شروع لیگ برتر چین زمان باقی مانده و باید مسوولان این تصمیم را هر چه زودتر اتخاذ نمایند. همچنین تیم العربی نیز برای کسب سهمیه آسیا به پورعلی گنجی نیازمند است و جایگزینی هم ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1222

به "خبرنگاران پورعلی گنجی به چین بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پورعلی گنجی به چین بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید