دستگیری 937 سارق، مالخر و قاچاقچی در طرح رعد 38

به گزارش سافاری رو، تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت جزئیات سی و هشتمین طرح رعد را تشریح کرد و گفت بالغ بر 6 میلیارد تومان اموال کالای قاچاق را در این مرحله از طرح کشف شد.

دستگیری 937 سارق، مالخر و قاچاقچی در طرح رعد 38

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد 38 اظهار کرد: در ادامه مبارزه پلیس پایتخت با مجرمان و مخلین نظم و امنیت، امروز سی و هشتمین مرحله رعد پلیش پیشگیری پایتخت توسط همکاران ما در این پلیس و کلانتری های 84 گانه تهران به مرحله اجرا شد که محصول تلاش های سه روزه همکارانم است. در مجموع اجرای 318 حکم قضایی انجام شد.

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 937 سارق، مالخر، قاچاقچی و مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش خبر داد و گفت: این مجرمان در مجموع در حوزه سرقت بالغ بر 3 هزار سرقت را در ابتدای اجرای طرح اعتراف کردند که از این تعداد 36 باند دستگیر شدند و ارزش اموال مکشوفه بالغ بر 33 میلیارد تومان است.

وی افزود: در این طرح 253 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد که شامل 140 خورد و 113 موتورسیکلت است. حدود 9 قبضه سلاح جنگی و 63 قبضه سلاح سرد کشف و دستگیر شدند. به همین ترتیب 4 نفر از افرادی که در امر شرارت با سلاح فعالیت داشتند کشف و دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: در حوزه کالای قاچاق بالغ بر 6 میلیارد تومان اموال کالای قاچاق را در این مرحله از طرح کشف کردیم. همچنین با انهام یک باند خرده فروش مواد مخدر بیش از 168 کیلو موادمخدر کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: طرح های پلیس در پایتخت توسط پلیس های تخصصی ما برای استقرار نظم و امنیت و همچنین برخورد با مخلان نظام و امنیت، سارقان، مجرمان، اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، قاچاقچیان و افرادی که خط قرمز پلیس را که امنیت مردم است خدشه دار می کنند ادامه دارد.

وی در مورد پرونده های مهم در طرح رعد 38 نیر گفت: 10 - 15 پرونده مهم و برجسته داشتیم که یکی از آنها در منطقه غرب تهران بود که به محض اینکه آقایی مراجعه می کند به کلانتری و اعلام می کند که به زور خودرویشان را سرقت کرده اند، کمتر از نیمساعت این فرد شناسایی و دستگیر شد. تا الان تعداد زیادی از مالباختگان و کسانی که مورد تعرض او قرار گرفتند، فرد را شناسایی کردند. این فرد دو همدست داشته است که در مرخصی بودند و باند سه نفره تشکیل داده بودند.

سردار رحیمی گفت: همچنین یک باند دیگر هم که به سرقت 200 موبایل اعتراف کرده بودند، دستگیر شد. باند دیگری هم کشف شد که تخصصشان دوچرخه بود که بالغ بر 80 دوچرخه را تا الان کشف کردند و باندهایی بودند که مواد تقلبی، داروهای تقلبی و موضوعاتی که با سلامت مردم در ارتباط بوده است حتی آب معدنی تقلبی تهیه می کردند شناسایی و منهدم شدند. با اشرافی که در پایتخت و با همکاری همکارانم داریم با قاطعیت در پلیس با متخلفان برخورد می کنیم.

وی درباره دلیل خشن تر مجرمان نیز گفت: مقداری هزینه جرم و برخورد با مجرمان باید سنگین تر شود و یه مقدار جری تر شده اند و باید برخوردها جدی تر شود. مردم هم باید مراقبت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1349

به "دستگیری 937 سارق، مالخر و قاچاقچی در طرح رعد 38" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 937 سارق، مالخر و قاچاقچی در طرح رعد 38"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید