زبان انگلیسی تدریس کنید و دنیا را بگردید!

به گزارش سافاری رو، یکی از بهترین روش ها برای مسافرت کم خرج به دور دنیا آن است که از مهارت هاتان استفاده کنید. چه طور؟ به شما یاد می دهیم.

زبان انگلیسی تدریس کنید و دنیا را بگردید!

کار در سفر یکی از روش های نه چندان تازه اما به تازگی محبوب شده است که به گردشگران این اجازه را می دهد تا در طول سفر از توانایی ها و مهارت هایی که دارند پول دربیاورند و هزینه سفرشان دربیاید. هر مهارتی که فکرش را بکنید به شما کمک خواهد کرد تا هزینه ای سفرتان را بپردازید. مهارت در کشاورزی، نجاری، صنایع دستی، آشپزی و بهتر از همه یاد دادن زبان انگلیسی از بهترین مهارت هایی هستند که می توانید با کمک آنها بدون خرج کردن یک قران پول به دور دنیا سفر کنید.

فرض کنیم که سطح زبان انگلیسی شما در حد قابل قبولی است (نیاز نیست حتما مدرس حرفه ای زبان انگلیسی باشید یا مثل بلبل انگلیسی حرف بزنید!)، خب حالا باید چطور این کار را انجام دهید و سفرتان را شروع کنید؟

1- تصمیم بگیرید به کجا می خواهید سفر کنید و هدف تان چیست. هزینه زندگی در کشورهای مختلف دنیا یکی نیست. به علاوه این را هم در نظر داشته باشید که وقتی می خواهید به این صورت سفر کنید نمی توانید تنها چند روز در یک کشور بمانید (البته در مواردی این امر امکان پذیر است اما در بیشتر مواقع کارهایی که به شما پیشنهاد می شوند بازه زمانی طولانی تری دارند). به همین علت باید چند وقتی در آن کشور زندگی کنید. حال با توجه یه این موضوع باید موارد زیادی را بررسی کنید، مثلا اینکه آیا باید برای اقامت تان خانه اجاره کنید؟ اگر پاسخ مثبت است هزینه ها به چه صورت هستند؟ هزینه خورد و خوراک چقدر است؟

2- کارهایی که باید را انجام دهید و بررسی کنید آیا کشوری که انتخاب کرده اید به درد شما می خورد؟ آیا به مدرکی نیاز دارید که مهارت شما در زبان انگلیسی را تایید کند؟ گواهی چه طور؟ آیا باید قبل از ورود به این کشور گواهی انجام واکسیناسیونی خاص را دریافت کنید؟ مطمئنا باید کشوری که انتخاب می کنید خود انگلیسی زبان نباشد!

3- در اینترنت جستجو کنید تا فرصت های کاری و آگهی های استخدام را ببینید. این را بدانید که خیلی از آگهی های استخدام در روزنامه آن کشور به چاپ می رسند و در اینترنت منتشر نمی شوند. اگر شرایط کاری را دوست ندارید برای آن درخواست نفرستید و این را به خاطر داشته باشید که شما باید برای مدتی (شاید تقریبا طولانی) در استخدام این کار باشید پس خود را به دردسر نیاندازید.

می توانید از طریق وبسایت هایی که مختص کاریابی در سفر هستند هم وارد عمل شوید. در این نوع وبسایت ها معمولا کارهای چند روزه را آگهی می کنند. معمولا کارهایی که در این وبسایت ها به شما پیشنهاد می شود دستمزدی ندارد و شما در ازای کار کردن جای خواب و غذا دریافت خواهید کرد و بقیه هزینه هاتان به عهده خودتان است. البته شرایط هر کاری با کار دیگر فرق دارد و ممکن است یک کار شامل حقوق هم بشود.

4- با افرادی که سابقه تدریس در خارج از کشور را داشته اند صحبت کنید. در اطرافیان خود جستجو کنید، دوستان و آشنایان را هم از قلم نیاندازید. اگر هیچ کس را پیدا نکردید در انجمن ها گفتگوی آنلاینی که در این رابطه هستند عضو شوید و با آنها راجع به تجربه شان صحبت کنید و سوالاتی را که در فکر دارید بپرسید.

5- به این هم فکر کنید که ممکن است یک معلم زبان خصوصی بشوید. ممکن است قوانین کشور مقصد استخدام شما را نپذیرد و سیاست های آن کشور این باشد که تنها شهروندان آن کشور بتوانند استخدام شوند. اگر این طور بود می توانید در وبسایت های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی و حتی روزنامه های آن کشور تبلیغ کنید و به صورت معلم زبان خصوصی کار کنید. مطمئن شوید تبلیغ تان را با زبان محلی مردم آن کشور می نویسید چرا که خیلی از مشتری های شما زبان انگلیسی بلد نیستند!

6- اگر می خواهید معلم خصوصی شوید، باید منابع آموزشی آماده داشته باشید و خودتان هم کاملا آماده باشید. باید یک کتاب گرامر، لغت، فایل های آموزشی MP3 و جزوات آموزشی داشته باشید تا بتوانید آنها را در اختیار دانش آموزتان قرار بدهید و به علاوه باید به اینترنت هم دسترسی داشته باشید تا بتوانید اطلاعات تان را بیشتر کنید.

منبع: فوت و فن / wikihow.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2234

به "زبان انگلیسی تدریس کنید و دنیا را بگردید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان انگلیسی تدریس کنید و دنیا را بگردید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید