ساعت Watch GT2 و نسخه 2019 میان رده های Y9 و Y9 Prime؛ محصولات جدید هواوی برای بازار ایران

به گزارش سافاری رو، شرکت هواوی یکی از فراوری کننده های معدود گجت های الکترونیکی به حساب می آید که در ایران فعالیت رسمی دارد و اطمینان خریداران را جلب نموده است. علاوه بر این کیفیت محصولات این شرکت نیز در سال های اخیر دچار یک جهش قابل توجه شده و این دو موضوع در کنار هم هواوی را به یکی از برند های اصلی بازار ایران تبدیل نموده است. هواوی محصولات پرفروش زیادی در ایران دارد و گوشی های میان رده سری Y با قیمت مناسب و ویژگی های خوب یکی از پیروز ترین ها به حساب می آیند. خوشبختانه خبر می رسد که هواوی به زودی میخواهد دو گوشی جدید از سری Y و یک ساعت هوشمند به بازار ایران وارد کند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

ساعت Watch GT2 و نسخه 2019 میان رده های Y9 و Y9 Prime؛ محصولات جدید هواوی برای بازار ایران

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT2

هواوی Watch GT2 که علاوه بر نسخه کلاسیک در نسخه های Elegant، اسپورت و Elite نیز فراوری شده است، شهریورماه به شکل جهانی معرفی گردید. این محصول با برخورداری از ظاهر زیبا، رنگ های متنوع و سخت افزار مناسب برای ساعت هوشمندهای امروزی، یک انتخاب قابل توجه برای کاربرانی است که به دنبال ابزاری کاربردی برای تنظیم زمان، پایش شرایط سلامت و فعالیت های ورزشی و اطلاع از اعلان های گوشی خود هستند.

Watch GT2 در مدل های 42 میلی متری و 46 میلی متری در دسترس خواهد بود. مدل 42 میلی متری به نمایشگر 1.2 اینچی با تراکم پیکسلی 390 × 390 پیکسل و باتری 215 میلی آمپر ساعتی مجهز است، اما مدل 46 میلی متری از نمایشگری 1.39 اینچی با تراکم پیکسلی 454 × 454 پیکسل و باتری 455 میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد. فریم فلزی هر دو مدل از استیل ضد زنگ و قاب پشتی آن ها از سرامیک ساخته شده است.

هر دو مدل به نمایشگر AMOLED، حافظه داخلی 4 گیگابایت، GPS داخلی، بلوتوث نسخه 5.1 و چیپست اختصاصی کایرین A1 مجهز هستند. این چیپ که توسط هواوی توسعه یافته، با برخورداری از سیستم ذخیره نیروی هوشمند خود می تواند عمر باتری ساعت را به 2 هفته برساند. همچنین، نسخه 46 میلی متری با بهره گیری از بلوتوث، امکان پاسخ دادن به تماس های تلفنی به وسیله ساعت را برای کاربر ممکن نموده است.

هواوی Watch GT2 در بازارهای جهانی 229 دلار قیمت دارد و در ماه جاری به صورت رسمی در بازار کشور عرضه خواهد شد.

هواوی Y9 2019

خانواده Y9 بالارده ترین گوشی های سری Y هواوی به حساب می آیند. در این میان نسخه استاندارد این خانواده یعنی هواوی Y9 با قیمت مالی و مشخصات مناسب می تواند نظر بسیاری از کاربرانی را جلب کند که یک گوشی با کیفیت و قدرتمند برای انجام کارهای روزانه خود می خواهند، اما در عین حال تمایل به پرداخت هزینه زیاد ندارند.

این گوشی به نمایشگر 6.5 اینچی با پنل IPS مجهز است که تراکم پیکسلی 1080 × 2340 و نسبت تصویر 19.5:9 را ارائه می نماید. در زیر این نمایشگر بزرگ، چیپست کایرین 710 با هشت هسته پردازشی قرار گرفته است که به دو خوشه 4 هسته ای Cortex A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و Cortex A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز مجهز است. پردازش گرافیکی هواوی Y9 نیز بر عهده Mali-G51 MP4 است.

هواوی این گوشی را در چهار نسخه با حافظه های داخلی و رم متفاوت فراوری نموده است:

  • 64 گیگابایت به همراه 3 گیگابایت حافظه رم
  • 64 گیگابایت به همراه 4 گیگابایت حافظه رم
  • 128 گیگابایت به همراه 4 گیگابایت حافظه رم
  • 128 گیگابایت به همراه 6 گیگابایت حافظه رم

هر دو دوربین اصلی و سلفی هواوی Y9 از ماژول دوگانه بهره می برند. در قاب پشتی شاهد حضور یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی نیز به سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مشابه دوربین اصلی مجهز شده است. امنیت این گوشی توسط سنسور اثر انگشت فیزیکی تعبیه شده در قاب پشتی تامین می گردد و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد احتیاج Y9 را تامین می نماید. سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید 8.1 اوریو است که به نسخه های بالاتر قابل ارتقا است.

هواوی Y9 در رنگ های مشکی نیمه شب، آبی یاقوتی و بنفش قطبی فراوری شده و در سطح قیمت زیر 200 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

هواوی Y9 Prime

هواوی Y9 Prime نسخه پیشرفته تر از میان رده Y9 است که با ظاهر و مشخصاتی متناسب و استاندارهای روز عرضه شده تا شباهت بیشتری با پرچم داران این شرکت داشته باشد.

هواوی برای این گوشی یک نمایشگر 6.59 اینچی با پنل LTPS IPS در نظر گرفته و این محصول از رزولوشن و نسبت تصویری مشابه نسخه استاندارد Y9 بهره می برد. همچنین در نسخه Prime با چیپست کایرین 710F روبرو هستیم که از پردازنده ای هشت هسته ای و مشابه با Y9 برخوردار است. پردازنده گرافیکی این نسخه نیز با نسخه استاندارد مشابه است، اما تفاوت این دو نسخه در ظرفیت حافظه داخلی و رم و البته دوربین خواهد بود.

بر خلاف Y9 که در 4 نسخه با حافظه های متفاوت عرضه شده بود، Y9 Prime در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت با حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اما شاید بزرگترین تفاوت این دو گوشی با یکدیگر، ظاهر و دوربین آن هاست. Y9 Prime با بهره گیری از ساختار پاپ آپ دوربین سلفی، توانسته یک صفحه نمایش بی حاشیه و بدون هیچ گونه بریدگی (ناچ) یا حفره دوربین را ارائه دهد. این دوربین سلفی به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز است.

البته تفاوت به همین جا ختم نمی گردد و Y9 Prime در بخش دوربین اصلی با نسخه استاندارد تفاوت هایی دارد. این بار هواوی از یک ماژول سه گانه استفاده نموده که از سنسور اصلی عریض 16 مگاپیکسلی با f/1.8، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره گرفته است. قاب پشتی گوشی علاوه بر این دوربین سه گانه، میزبان سنسور اسکن اثر انگشت نیز هست که در مرکز نیمه بالایی قرار گرفته است.

باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ظرفیت دارد و سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 9.0 پای است که با رابط کاربری EMUI 9.1 همراه شده. Y9 Prime در رنگ های سبز زمردی، مشکی نیمه شب و آبی یاقوتی فراوری شده است و در بازارهای جهانی در سطح قیمت حدود 250 دلار به فروش می رسد که با توجه به ویژگی های دستگاه رقم مناسبی به حساب می آید.

این سه محصول طبق گزارش های رسیده طی مراسمی در روزهای پایانی آذرماه در تهران رونمایی خواهد شد. بر همین اساس قیمت دقیق و زمان عرضه به زودی و در هفته آینده توسط هواوی اعلام خواهند شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 761

به "ساعت Watch GT2 و نسخه 2019 میان رده های Y9 و Y9 Prime؛ محصولات جدید هواوی برای بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت Watch GT2 و نسخه 2019 میان رده های Y9 و Y9 Prime؛ محصولات جدید هواوی برای بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید