سعید معروف: دوست نداشتم این هفته صعود کنیم!

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) در آخرین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال برابر فرانسه با نتیجه 3 بر صفر باخت اما صعودش به مرحله بعد قطعی است.

سعید معروف: دوست نداشتم این هفته صعود کنیم!

سعید معروف بعد از بازی برابر تیم ملی فرانسه در نشست خبری گفت: بازی خوبی از طرف ما نبود ولی مهم صعود تیم ایران به مرحله نهایی بود. تا الان یک بار هم فرانسه را نبرده ایم. آنها تیم با برنامه ای هستند و قدرتشان را به حریف دیکته می نماید.

وی گفت: دوست نداشتم این هفته صعودمان به مرحله بعد قطعی گردد. دوست داشتم تا بازی آخر با فشار و استرس بازی کنیم ولی متاسفانه صعودمان قطعی شده است. با تیم های خوب جهان هنوز فاصله داریم ولی امیدوارم در دور نهایی والیبالی در شان ایران ارائه بدهیم!

کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد شرایط میزبانی اردبیل و ارومیه تاکید نمود: در دو هفته ای که در ایران میزبان بودیم، سربلند شدیم. با تیم های دیگر در این خصوص صحبت نکردیم. هم ارومیه و هم اردبیل شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم بود. به نظرم راضی کننده بود. دست همه درد نکند.

معروف در واکنش به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر سرد کردنش گفت: دفعه بعد برنامه مان را به خاطر شما عوض می کنیم!

وی درباره باخت ایران و اینکه آیا این باخت ناشی از بی انگیزگی بازیکنان بود یا قدرت فرانسه، گفت: در جهان اختلاف زیادی با تیم های دیگر نداریم. هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اینکه ما خودمان را به صدر جدول چسبانده ایم دلیل نمی گردد اختلاف زیادی با والیبال جهان داریم. دو هفته میزبانی و حضور تماشاگران و انگیزه بازیکنان باعث شد در بازی ها با فشار مضاعف بازی کنیم و 200 درصد فشار بیاوریم. طبیعی است در این لیگ هم برد هست هم باخت. دست بازیکنان درد نکند. خوشحالم بعد از باخت جواب این سئوالات را می دهم. امروز هم خبرنگاران بیشتری هستند. همه بدانند بازیکنان ایران کم کاری نکردند و همه با مصدومیت و شرایط سخت خودشان را در زمین ثابت کردند. ما حتی از تلویزیون هم می توانیم این حس را منتقل کنیم. بچه های والیبال تا الان هم نمره قبولی گرفته اند و در دور بعد با انگیزه بیشتری بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، سعید معروف در شرایطی از صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد صحبت کرد که به گفته ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی، ایران هنوز به مرحله نهایی صعود نکرده است و به یک برد در بلغارستان احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 308

به "سعید معروف: دوست نداشتم این هفته صعود کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید معروف: دوست نداشتم این هفته صعود کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید