شناخت دیدنی های مینسک بلاروس در سفر به این شهر زیبا

به گزارش سافاری رو، این شهر با وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی خود در کشور بلاروس شناخته شده است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می آید. این شهر مرکز کشور بلاروس است و هنوز هم جاذبه های ناشناخته ای را در خود جای داده است که می توانید از آن ها دیدن کنید. گردشگری که تا به امروز به این شهر پر جاذبه سفر کرده اند به خوبی جاذبه های آن را به خاطر دارند زیرا جذابیتی که در این جاذبه ها وجود دارد هر گردشگری را به سوی خود می کشاند این شهر در گذشته بخشی از اتحادیه جماهیر شوروی بوده است و امروزه نیز یکی از مقاصد گردشگری مهم به شمار می آید این شهر با وجود معماری های ویژه ای که در خیابان ها و خانه های خود دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد معماری برخی از این بناها تاریخی است و از این جهت دارای ارزش زیادی می باشد این شهر می تواند یکی از ارزان ترین شهرهای دنیا برای سفر نیز باشد به همین علت گردشگران زیادی به سوی خود می کشاند.

شناخت دیدنی های مینسک بلاروس در سفر به این شهر زیبا

دیدنی های مهم مینسک:

سفر به شهر زیبای مینسک با ترجبه های ویژه ای برای علاقه مندان همراه خواهد بود در این شهر شما می توانید قدمت تاریخی بسیاری از بناها را مشاهده کنید از سویی با وجود مدرن تر شدن شهر می توانید تلفیقی از جاذبه های مدرن و سنتی را مشاهده کنید.

کتابخانه ملی بلاروس:

این کتابخانه به دلیل نوع معماری که در آن به کار رفته است زیبا و دیدنی می باشد در واقع این کتابخانه ملی بلاروس به عنوان یک سمبل جاودانه از معماری هنری بلاروسی است نوع طراحی خاصی که در این بنا می بینید چشم انداز ها ویژه و چشم نواز و نوپردازی عالی این بنا در شب موجب شده است تا این بنا از سایر بناها متمایز شود. این کتابخانه زیبا و بزرگ 74 متر دارد و تشکیل شده از 23 طبقه می باشد بنابراین می توان گفت که این کتابخانه ظرفیت نگهداری بسیار بالایی دارد و تقریبا 14 میلیون نفر را در خود جای می دهد. در این کتابخانه می توانید نسخه های مختلفی از مهم ترین کتاب ها را پیدا کنید و از سویی چشم اندازهای زیبای شهر از ارتفاع آن مشاهده کنید.

سیرک دولتی بلاروس:

یکی دیگر از دیدنی های مینسک سیرک دولتی است این بنای زیبا از طریق ولادیمیر لنین ساخته شده است این سیرک از مقام هنری بالایی برخوردار است همچنین در زمان شوروی نیز هنرهای نمایشی زیادی در آن اجرا شده است. این سیرک در سال 1959 ساخته شده است و به عنوان اولین سیرک دائمی در اتحادیه جماهیر شوروی شناخته می شود این سیرک دولتی امروزه یک سیرک بین المللی است و اهمیت بسیار زیادی دارد.

میدان ویکتوری:

این میدان در مرکز شهر واقع شده است و یکی دیگر از زیبایی های شهر به شمار می آید این میدان نیز از دیگر نمادهای شهری است ستون هرمی که از جنس گرانیت است و در وسط میدان ساخته شده است نماد اصلی آن به شمار می آید ارتفاع این سازه 38 متر است در بالای این سازه نیز می توانید یک نماد نظامی که نشان دهنده پیروزی است را ببینید. این نماد 3 متری است و از دور نیز قابل رویت است یکی از جذابیت های این میدان مشعلی است که به طور دائمی در میدان روشن است و یک مشعل یادبود است که در سال 1954 ساخته شده است. شکل این میدان ابتدا دایره ای بوده است و بعد از بازسازی شدن شکل بیضی دارد این میدان در واقع یکی از سازه های مهم در این شهر است.

کلیسای سنت سیمون:

اگر از علاقه مندان به دیدنی های تاریخی در شهر مینسک هستید می توانید از کلیسای تاریخی آن نیز بازدید کنید این کلیسا سنت سیمون است و از جذابیت های زیادی برای علاقه مندان برخوردار می باشد این کلیسا که متعلق به کاتولیک ها است به عنوان کلیسای قرمز نیز شناخته می شود و این بنا یک یادبودی است که از سوی یک خانواده اشرافی ساخته شده است این کلیسا دارای دو برج آجری است که رنگشان قرمز است و برای مردمان این منطقه نمادی از غم و اندوه است زیرا بنای یادبود جوانانی بوده است که جان خود را از دست داده اند این کلیسا در دوران حکومت بولشویکس به عنوان یک سینما استفاده می شده است امرزوه نیز یکی از موزه های عمومی برای گردشگران است.

شهر مینسک از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است این شهر توریستی دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی است این شهر یکی از جاذبه های بلاروس است و از جذابیت های ویژه ای برخوردار می باشد که می توانید با دیدنی های بلاروس در لینک آشنا شوید.

منبع:آرگا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2224

به "شناخت دیدنی های مینسک بلاروس در سفر به این شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت دیدنی های مینسک بلاروس در سفر به این شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید