شهرداری بر نحوه آسفالت حفاری های فاضلاب نظارت می کند

به گزارش سافاری رو، معاون اقتصادی و اقتصادی شهردار کرمان گفت: تمام شرکت های حفار بعد از انجام عملیات اجرایی، موظف به آسفالت حفاری های خود هستند.

شهرداری بر نحوه آسفالت حفاری های فاضلاب نظارت می کند

به گزارش خبرنگار از ، رضا دادگرپور، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور همه اعضای شورا برگزار گشت، با تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: شرکت های حفار مانند آب و فاضلاب موظف هستند کانال های ناشی از عملیات اجراییِ خود را زیرسازی و آسفالت کنند.

او ادامه داد: در این خصوص شهرداری فقط ناظر پروژه آسفالت است و این کار را با جدیت و دقت انجام می دهد البته بعد از انجام عملیات اجرایی از طریق شرکت های حفار، باید یک ماه تا 40 روز برای تست عملیات صبر کرد و سپس معبر آسفالت شود.

معاون اقتصادی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان اینکه البته در خصوص این مسأله با معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار جلسه خواهیم داشت تا امسال کار با جدیت و بهتر پیش برود، گفت: شهرداری برای پیشبرد کار و سهولت زندگی مردم، با این شرکت ها همکاری می کند.

دادگرپور همچنین به ساخت پارک مدیریت اشاره کرد و گفت: برآورد ریالی پارک بانوان مدیریت با وسعت 17 هزار و 500 مترمربع اجرا شده است مناقصه اولیه برای حصارکشی برگزار گشت، ولی متأسفانه شرکت کننده ای نبود؛ بنابراین، در حال برگزاری مناقصه دوم هستیم.

دادگرپور بیان نمود: در خصوص پارک تخصصی کودک در انتهای خیابان سجادیه به وسعت 10 هزار مترمربع هم مناقصه برگزار گشت، اما شرکت کننده نداشت؛ بنابراین، گروه ابنیه شهرداری کرمان شروع به کار کرد.

معاون اقتصادی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان اینکه ساختِ این پارک تا به امروز، 45 درصد پیشرفت داشته است، گفت: پایه های روشنایی، نیمکت و آب نما ها که هم به صورت موزیکال و هم ساده هستند، در حال نصب است.

دادگرپور در خصوص بازسازی خانه شهر هم گفت: مطالعات بازسازی خانه شهر اجرا شده و تا 10 روز آینده نهایی می شود که برای تأیید به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهیم فرستاد، البته اگر در این خصوص پرسشی باشد، مشاور طرح برای توضیح به شورا خواهد آمد و پس از آن مناقصه بازسازی خانه شهر برگزار خواهد شد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1885

به "شهرداری بر نحوه آسفالت حفاری های فاضلاب نظارت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری بر نحوه آسفالت حفاری های فاضلاب نظارت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید