شیائومی ردمی نوت 9 در وب سایت TENNA دیده شد

به گزارش سافاری رو، در حالی که سه مدل از گوشی های سری ردمی نوت 9 شیائومی با نام های ردمی نوت 9S، نوت 9 پرو و پرو مکس در حال حاضر به بازار عرضه شده اند، حال نوبت به نسخه استاندارد آن رسیده تا معرفی گردد که اتفاقا روز گذشته در لیست گوشی های وب سایت TENNA نیز دیده شد.

شیائومی ردمی نوت 9 در وب سایت TENNA دیده شد

با توجه به آنچه که در وب سایت یاد شده آمده، تا عرضه ردمی نوت 9 زمان زیادی باقی نمانده چرا که این گوشی در وب سایت 3C certification نیز دیده شد بنابراین باید در روزهای آینده شاهد رونمایی از آن باشیم. خوشبختانه مانند تمام گوشی های دیگر که بعد از لیست شدن در وب سایت TENNA معینات آن ها فاش می گردد، معینات فنی ردمی نوت 9 نیز در دسترس نهاده شد.

با توجه به آنچه که در این وب سایت آمده، شکل ظاهری شیائومی ردمی نوت 9 با دیگر گوشی های این سری مشابه هست. 4 دوربین در پنل پشتی که در یک ماژول مربعی شکل در مرکز پنل نهاده شده اند. نمایشگر این محصول 6.43 اینچ و از نوع LCD است که وضوح تصویر آن به 2340 × 1080 می رسد.

عدم رضایت کاربران از استاندارد ضد آب IP53 ردمی K30 پرو

اما به جای تعبیه حسگر اثر انگشت در بغل گوشی، ردمی ترجیح داد در مدل استاندارد این حسگر را در پشت گوشی قرار دهد. همچنین دوربین سلفی نیز درون یک حفره روی نمایشگر نهاده شده که در سمت چپ-بالای آن تعبیه شده است.

معینات دوربین ردمی نوت 9 به طور کلی فاش نشده اما می دانیم یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی آن فعالیت می نماید و برای دوربین سلفی نیز سنسوری به بزرگی 13 مگاپیکسل در نظر گرفته شده. در خصوص چیپست بکار رفت در این گوشی اصلا اطلاعات دقیقی نداریم اما گفته می گردد پردازنده ای از سری هلیو 80 مدیاتک است.

برای میزان رم و حافظه داخلی اما خوشبختانه خبر مطمئن و درستی در اختیار داریم. ردمی نوت 9 قرار است در حافظه های 32/64/128 و با 3/4/6 گیگابایت حافظه رم راهی بازار گردد. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که این مقدار حافظه برایشان کافی نیست درگاه کارت حافظه در نظر گرفته شده اما ظرفیت آن معین نیست.

ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد

منبع تغذیه این محصول یک باتری 4920 میلی آمپر ساعتی است که واقعا حجم خوبی دارد و در کنار دیگر معینات که در بالا ذکر شده می تواند تجربه خوبی از یک گوشی میان رده را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تنها مدل دقیق پردازنده است که باید از بابت آن مطمئن شویم و خب بعید به نظر می رسد ردمی در این بخش ضعیف عمل کند.

تا به اینجای کار ردمی نوت 9 توانست بیشتر گواهی های لازم کشور چین را بدست آورد و با توجه به اینکه اطلاعات زیادی نیز از آن در وب سایت TENNA نهاده شد، به نظر می رسد تا عرضه آن به بازار زمان زیادی باقی نمانده باشد.

لیست گوشی های شیائومی که رابط کاربری MIUI 12 را دریافت می نمایند لو رفت

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1059

به "شیائومی ردمی نوت 9 در وب سایت TENNA دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 9 در وب سایت TENNA دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید