ضرورت تعامل سازنده تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش سافاری رو، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت هماهنگی و تعامل سازنده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با این سازمان برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و فعالان مالی جزیره قشم و فراهم ساختن بستری مناسب برای توسعه تجارت و کسب و کار در این جزیره تاکید نمود.

ضرورت تعامل سازنده تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ حمیدرضا مومنی روز دوشنبه در ملاقات رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با وی گفت: نقش نظارتی و کنترلی این اداره و برخورداری آن از اهرم های قانونی و قضایی، ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در عرصه تجارت و فراوری منطقه آزاد قشم فراهم ساخته است.

وی با اشاره به اینکه استفاده بهینه از این ظرفیت و پتانسیل می تواند به شکوفایی تجارت و فراوری در منطقه آزاد قشم یاری شایانی بکند، برآمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای همکاری با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم در جهت نیل به این هدف تاکید نمود.

مومنی توضیح داد: برنامه ریزی های خوبی در راستای اجرای طرح شناسنامه دار شدن اصناف و واحدهای تجاری در منطقه آزاد قشم اجرا شده که می تواند تاثیرات مثبت زیادی در حوزه مبارزه با تخلف و عرضه کالاهای غیرمجاز و قاچاق داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای نظارت بر فعالان مالی اجرا شده، اضافه کرد: هر اقدامی که موجب افزایش شفافیت، ساماندهی شرایط فعالان مالی و مقابله با ورود کالاهای غیرمجاز و قاچاق گردد، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به ساماندهی انبارها و نظارت شدید بر تامین کالاهای اساسی و مورد نیازمردم جزیره قشم تاکید نمود.

براساس این گزارش وحید ترکاشوند رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم نیز در این ملاقات با تقدیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در مقابله با تخلفات در عرصه های فراوری، توزیع و فروش کالا در قشم، درخصوص ساماندهی اصناف و اتحادیه های صنفی، ساماندهی توزیع و عرضه میوه و تره بار و عقد تفاهم نامه بین این اداره و سازمان منطقه آزاد قشم، توضیحاتی را ارائه و بر آمادگی خود جهت همکاری و تعامل با این سازمان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1344

به "ضرورت تعامل سازنده تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با سازمان منطقه آزاد قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تعامل سازنده تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با سازمان منطقه آزاد قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید