طراحی و دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی بسیار کوچک

به گزارش سافاری رو، اگر این بار از فضای محدود در حمام و سرویس بهداشتی خود شاکی بودید یا از اینکه اتاقی اضافه در خانه برای مهمانان ندارید، ناراحت هستید، کافی است به این خانه آپارتمانی بسیار کوچک فکر کنید که مساحتی فقط برابر با 18 متر مربع دارد. این خانه توسط شرکت معماری داخلی One Studio طراحی شده و متعلق به یک ورزشکار وزنه برداری است. جالب است با این محدودیت فضا بازهم مکانی برای تمرین، استراحت، خوابیدن و کار وجود دارد.

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی بسیار کوچک

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

دلیل اصلی که باعث شده برای هر کاری فضایی در این خانه وجود داشته باشد فقط وجود سقف بلند 5 متری است. همانطور که می دانید در خانه های بسیار کوچک تنها راه ایجاد فضا، استفاده از فضاهای عمودی در خانه است که به لطف حضور سقفی بلند در این آپارتمان امکان پذیر شده است. به معنی دیگر سقف بلند در چنین شرایطی درست مانند یک فرشته نجات عمل می نماید. با وجود سقف 5 متری، فضای قابل استفاده در خانه تقریبا دو برابر اندازه واقعی خود شده بطوریکه این آپارتمان 18 متری یک اتاق خواب شیک، لوکس و کاملا عظیم دارد. اتاق خوابی که در طبقه بالا مانند اتاق های شیروانی در خانه های قدیمی، قرار گرفته است.

در اتاق نشیمن فضای کوچکی برای تمرین در نظر گرفته شده و پنجره های عظیم به جادار نشان داده شدن فضای کلی یاری بسیاری می نمایند. البته برای حرکت آزادانه در اتاق نشیمن، مبلمان راحتی عظیمی در این مکان قرار داده نشده و فقط از یک دست مبل راحتی چرم و ساده بدون میز جلو مبلی استفاده شده است.

آشپزخانه نیز بسیار کوچک بوده و فقط از یک مایکرویو و گاز الکتریکی بهره می برد، البته فریزری کوچک هم در قسمت کابینت ها پنهان شده است. به راستی که آماده کردن غذا در چنین فضای دنجی بسیار لذت بخش خواهد بود.

منبع: اتاق
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1357

به "طراحی و دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی بسیار کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی بسیار کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید