علیرضا بیرانوند نمی خواست به بواویستا پرتغال برود!

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، پایان خبر انتقال علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران به تیم بواویستا پرتغال رسماً اعلام شد. بیرانوند بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در آنتورپ بلژیک، به پیشنهاد باشگاه بواویستا پرتغال برای انتقال قرضی پاسخ مثبت داد.

علیرضا بیرانوند نمی خواست به بواویستا پرتغال برود!

رسانه های بلژیک روز گذشته خبر داده بودند که با حضور قطعی دی ولف دروازه بان بلژیکی در آنتورپ و همچنین ژان بوتز دروازه بان فرانسوی، بیرانوند رسماً از معادلات دروازه آنتورپ کنار گذاشته شده است. این رسانه ها همچنین مدعی بودند آنتورپ در پی انتقال قرضی بیرانوند یا فروش او است تا 600 هزار دلاری که روی او سرمایه گذاری کرده بود را بازیابی کند.

حالا و بعد از انتقال بیرانوند به بواویستا پرتغال، مشخص شده است که دروازه بان تیم ملی ایران قصد نداشته به این تیم برود اما در نهایت به حضور در لیگ پرتغال رضایت داده است.

سایت nieuwsblad بلژیک در این ارتباط نوشت: بیرانوند ابتدا گزینه انتقال به بواویستا را رد کرد اما باشگاه پرتغالی استقامت کرد و توانست او را متقاعد کند.

همچنین سایت voetbalnieuws خبر داد انتقال بیرانوند به بواویستا قرضی است اما تیم پرتغالی یک گزینه خرید دائمی را در این قرارداد قرار داده است و باشگاه آنتورپ هم موافقتش را اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1854

به "علیرضا بیرانوند نمی خواست به بواویستا پرتغال برود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند نمی خواست به بواویستا پرتغال برود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید