قرائت: در پیست استاندارد چین تمرین می کردیم، منفعت بیشتری داشت

به گزارش سافاری رو، سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: اگر در پیست استاندارد چین تمرین می کردیم و این اردو لغو نمی شد، منفعت بیشتری برای ما داشت اما باز هم همه کوشش خود را به کار می گیریم.

قرائت: در پیست استاندارد چین تمرین می کردیم، منفعت بیشتری داشت

با تور مسافرتی چین ارزان قیمت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

علی قرائت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط اردوی تیم ملی روئینگ مردان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: متاسفانه اردوی تیم ملی در چین لغو شد و قرار است اردوی آمادگی روئینگ 10 روز قبل از شروع مسابقات در کره جنوبی برگزار گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: دستاوردهای ما از اردوی زمستانی در بندر لنگه و اسپانیا مناسب بود اما می خواستیم این فرایند را با اردوی چین بهتر ادامه دهیم و در نهایت اردویی در کره داشته باشیم ولی این موضوع محقق نشد و کمی کار برای ما سخت شد. البته تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان تاکید نمود: در حال حاضر در بندر لنگه اردوی تیم ملی را برگزار کردیم و همه کوشش می نمایند تا بهترین امکانات فراهم گردد اما مطمئنا برگزاری اردو در پیست استاندارد چین می توانست نفع بیشتری برای ما داشته باشد.

قرائت گفت: اردوی چین قرار بود از 5 تا 22 فروردین برگزار گردد اما از اردوی اسپانیا دیر برگشتیم و کارها به هم ریخت. در حال حاضر دختران مان در چین هستند و اگر ما هم این برنامه را داشتیم با یک پرواز کوتاه از چین به کره جنوبی می رفتیم و تقریبا یک اردوی یک ماهه را پشت سر می گذاشتیم.

وی در سرانجام گفت: همه بچه ها در حال حاضر به صورت متمرکز در ایران تمرین می نمایند و همه تیم با هم هستند اما بهتر بود این تیم در چین اردو می زد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 823

به "قرائت: در پیست استاندارد چین تمرین می کردیم، منفعت بیشتری داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرائت: در پیست استاندارد چین تمرین می کردیم، منفعت بیشتری داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید