لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل تمامی دستگاه های مدیریت بحران شهرستان ری

به گزارش سافاری رو، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار ویژه شهرستان ری بر لزوم برنامه ریزی مناسب و آمادگی کامل تمامی دستگاه های متولی امر مدیریت بحران در هنگام مواجهه با بحران ها و حوادث مختلف در سطح شهرستان را ضروری دانست.

لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل تمامی دستگاه های مدیریت بحران شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حامد یزدی مهر سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران در محل فرمانداری ملاقات و گفت و گو کرد.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این ملاقات بر لزوم برنامه ریزی مناسب و آمادگی کامل تمامی دستگاه های متولی امر مدیریت بحران در هنگام مواجهه با بحران ها و حوادث مختلف در سطح شهرستان را ضروری دانست و گفت: فرآیند مدیریت بحران و گذر از شرایط اضطراری که بر اثر عوامل مختلفی به وقوع می پیوندد، شدیداً احتیاجمند برنامه ریزی از پیش مشخص شده مناسب، آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف، شناسایی نقاط و عوامل بحران زا، آماده به کار نگهداشتن تجهیزات و سخت افزار مورد احتیاج و نیز آموزش کامل و آمادگی نیروی انسانی موجود می باشد که باتوجه به شرایط موجود در شهرستان ری این امر بسیار مهم و قابل توجه است.

وی اضافه نمود: در شهرستان ری بدلیل وسعت زیاد، قرارگیری بر روی گسل زلزله، وجود کانال های متعدد جهت انتقال سیلاب و آب های سطحی، قرارگیری در شاه راه ارتباطی 17 استان به تهران و شمال کشور و به تبع آن وجود مسیرهای متعدد عبور و مرور جاده ای، تعداد شهرها، روستاها و نقاط جمعیتی بالا و نیز وجود واحدها و مراکز بزرگ صنعتی و تولیدی مانند مجموعه پالایشگاه تهران، بحث لزوم آمادگی در جهت مواجهه با حوادث و مدیریت بحران بسیار مهم و احتیاجمند توجه ویژه ای است.

در انتهای این ملاقات با حضور سرپرست اداره بحران استانداری و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از بعضی نقاط حادثه خیز و مهم مانند بزرگراه های خلیج فارس، غدیر، جاده قدیم حسن آباد کمپ های جاده ای اورژانس و هلال احمر و... بازدید میدانی به عمل آمد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2167

به "لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل تمامی دستگاه های مدیریت بحران شهرستان ری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل تمامی دستگاه های مدیریت بحران شهرستان ری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید