لوکاکو: بعید می دانم دوباره در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، کونته انگیزه بخش ترین سرمربی ام بوده است

به گزارش سافاری رو، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از بی میلی خود برای بازگشت به جزیره و بازی در لیگ برتر انگلیس خبر داد.

لوکاکو: بعید می دانم دوباره در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، کونته انگیزه بخش ترین سرمربی ام بوده است

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو هم مانند دیگر ستاره های فوتبال که به خاطر شیوع کرونا خانه نشین شده اند، این روزها وقت بیشتری را برای ارتباط برقرار کردن با طرفدارانش صرف می کند. او روز گذشته (شنبه) در توئیتر به سؤالات آنها پاسخ داد و یکسری مسائل را درباره آینده اش روشن کرد.

لوکاکو که تابستان سال 2019 از منچستریونایتد به اینتر پیوست، بیشتر دوران بازیگری خود را در انگلیس سپری کرده است. او سال 2011 به چلسی پیوست، اما در این تیم موفقیت چندانی نداشت و پس از آن راهی تیم های وست بروموویچ و اورتون شد. درخشش او در گودیسون پارک، توجه سران منچستریونایتد را جلب کرد، اما این بازیکن 26 ساله در اولدترافورد نتوانست روزهای پرفروغش در اورتون را تکرار کند و به همین دلیل شیاطین سرخ با فروشش به اینتر موافقت کردند. در اینتر تا این مقطع از فصل که اوضاع بر وفق مراد لوکاکو بوده و او گل های مهمی زده است. او در تمامی رقابت ها برای اینتر 23 گل زده است.

لوکاکو در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارانش مبنی بر اینکه آیا امکان دارد به لیگ برتر انگلیس برگردد، گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد، اما واقعیت این است که من عاشق دوران بازیگری ام در اورتون بودم.

طرفداران بلژیکی لوکاکو هم از او پرسیدند آیا ممکن است در اقدامی مشابه به وینسنت کمپانی (ستاره سابق منچسترسیتی) به کشورش برگردد تا قبل از بازنشستگی مثلاً برای یک تیم مانند اندرلشت که دوران حرفه ای بازیگری اش را در آن آغاز کرد، توپ بزند. لوکاکو در پاسخ گفت: قطعاً دوست دارم این کار را انجام دهم.

سؤال بعدی که از مهاجم اینتر پرسیده شد، درباره نظرش و انتخاب بهترین بازیکنان جوان حال حاضر تیم های منچستریونایتد و چلسی بود و او گفت که از بین تمام آنها میسون گرینوود مهاجم 18 ساله من یونایتد را انتخاب می کند. او گفت: این پسر فوق العاده است. در چلسی هم میسون ماونت و تامی آبراهام دو بازیکن جوان محبوب من هستند.

سؤالات بعدی از لوکاکو درباره رفتنش به اینتر و کار زیر نظر آنتونیو کونته بود که گفت از آن لذت می برد. مهاجم بلژیکی در پاسخ به این سؤال که انگیزه بخش ترین صحبت درون تیمی که در تمام دوران بازیگری اش شنیده چه زمانی اتفاق افتاده است، به صحبت های کونته بین دو نیمه دربی میلان در ماه فوریه اشاره کرد. اینتر در آن بازی نیمه اول را 2 بر صفر باخت، اما در ادامه چهار گل زد و رقیب همشهری اش را شکست داد.

لوکاکو گفت: کونته وقتی که ما 2 بر صفر از میلان عقب بودیم، با ما صحبت کرد، اما اصلاً داد و فریاد نکرد. به ما گفت باید چه کارهایی انجام دهیم، از کجا فضاسازی کنیم و ما هم به دستوراتش خوب عمل کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1064

به "لوکاکو: بعید می دانم دوباره در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، کونته انگیزه بخش ترین سرمربی ام بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: بعید می دانم دوباره در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، کونته انگیزه بخش ترین سرمربی ام بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید