لیگ یک ایران؛ صدر جدولی نارنجی تر شد

به گزارش سافاری رو، تهران (پانا) - مس کرمان هر چند در ارومیه امتیاز از دست داد اما با توجه به شکست خارج از خانه استقلال خوزستان، اقتدار شاگردان محمدرضا مهاجری در صدر بیشتر شد.

لیگ یک ایران؛ صدر جدولی نارنجی تر شد

دومین روز از هفته بیست و دوم لیگ یک ایران با برگزاری 4 بازی در شهرهای ارومیه، سیرجان، تهران و اهواز به خاتمه رسید.

در مهم ترین بازی امروز، تیم ته جدولی نود ارومیه در جدال با تیم مدعی و صدرنشین مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت اما همین نتیجه هم باعث شد تا اختلاف مس با تیم رده دوم جدول بیشتر گردد.

پیش از این بازی، آرمان گهر سیرجان مقابل استقلال خوزستان به فزونی 2 بر صفر رسید و انتقام شکست در بازی رفت را از حریف خود بگیرد.

در دربی تهران، بادران در ملاقات با شاگردان رضا عنایتی در تیم طرفدار تن به شکست 2 بر صفر داد، نتیجه ای که باعث شد تا نوار ناکامی های خارج از خانه طرفدار بعد از 6 بازی پاره گردد و طرفدار بتواند باخت دور رفت را جبران کند.

استقلال ملاثانی هم در جدال با شهرداری آستارا با برد یک بر صفر از زمین خارج شد و باعث شد تا اوضاع در شهرداری آستار قهرمان نیم فصل بحرانی تر از قبل گردد. آنها برای پنجمین بازی متوالی با شکست زمین را ترک کردند.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های مس کرمان، استقلال خوزستان، بادران تهران، فجر سپاسی شیراز به ترتیب با 42، 37، 35، 34 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند و تیم های قشقایی شیراز، چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز به ترتیب با 21، 20، 19 و 15 امتیاز در رده های پانزدهم تا هجدهم هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1748

به "لیگ یک ایران؛ صدر جدولی نارنجی تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ یک ایران؛ صدر جدولی نارنجی تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید