ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست

به گزارش سافاری رو، تهران (پانا) -باشگاه پرسپولیس تا زمانی که تمام بدهی های خود را پرداخت نکند اجازه ثبت قرارداد بازیکن نو را نخواهد داشت.

ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس براساس رای کمیته شرایط فدراسیون فوتبال ایران که در تاریخ ششم مردادماه 1400 صادر شده، محکوم به پرداخت حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان به علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق خود شده است. بر همین اساس از آنجایی که فدراسیون فوتبال در پی تسویه شدن بدهی های باشگاه ها است، آیین نامه ای را به تصویب رسانده که براساس آن باشگاه ها برای ثبت بازیکن نو باید مجوزی از کمیته شرایط فدراسیون فوتبال اخذ نمایند.

در همین حال، باشگاه پرسپولیس که چند روز قبل بر سر پرونده انتقال یحیی گل محمدی با باشگاه شهرخودرو به توافق رسید حالا باید به فکر مشخص تکلیف بدهی دو و نیم میلیاردی به بیرانوند باشد تا بتواند از کمیته شرایط فدراسیون فوتبال مجوز ثبت بازیکن نو را اخذ کند.

باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان گذشته هم با مشکل اینچنینی روبه رو بود اما در آن مقطع جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه تعهدی به کمیته شرایط فدراسیون فوتبال داد و پرسپولیسی ها توانستند قرارداد بازیکن خود را ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2136

به "ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید