مبارزه یک ایرانی با نام انگلستان، ذوالقدر: لژیونر تکواندو هستم

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای تکواندو انتخابی گرنداسلم در ووشی چین جریان دارد و در حالی که چند روز قبل اعلام شده بود که بهرامی و لطفی دو تکواندوکار ایرانی حاضر در این مسابقات هستند، اما حضور نام یک عضو پیشین تیم ملی حاشیه هایی را برای تکواندو ایران در پی داشته است.

مبارزه یک ایرانی با نام انگلستان، ذوالقدر: لژیونر تکواندو هستم

فرزاد ذوالقدر پسر حسن ذوالقدر سرمربی پیشین تیم ملی و رئیس قبلی سازمان تیم های ملی که خود سابقه حضور در ترکیب تیم ملی کشورمان را نیز دارد در این دوره از رقابتها حضور دارد. وی در وزن 80- کیلوگرم با نام انگلستان در این مسابقات حضور پیدا نموده است.

در همین رابطه وی به خبرنگاران گفت: نه ملیت خود را تغییر داده ام و نه دنبال چنین کاری هستم، با باشگاه پریمیر انگلستان به توافق رسیدم و به عنوان یک لژیونر تکواندو و با نام این باشگاه وارد مسابقات چین شدم.

وی اضافه نمود: از طرف یک باشگاه انگلیسی و البته با پاسپورت ایرانی در مسابقات انتخابی گرنداسلم ثبت نام نموده ام. طبق قانون فدراسیون جهانی هر تکواندوکاری می تواند در رقابتهای G1 و G2 از طرف باشگاه های دیگر شرکت کند.

فرزاد در سرانجام گفت: اگر در این مسابقات امتیازی در رنکنیگ کسب کنم، این امتیاز برای ایران است و برای فدراسیون تکواندو انگلستان ثبت نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 260

به "مبارزه یک ایرانی با نام انگلستان، ذوالقدر: لژیونر تکواندو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه یک ایرانی با نام انگلستان، ذوالقدر: لژیونر تکواندو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید