مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی معارفه شد

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران/مرکزی آیین تکریم و معارفه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی که به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی معارفه شد

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید روز یکشنبه اول تیرماه در این جلسه عملکرد این صندوق را در استان خوب عنوان و اعلام کرد: در حوزه وصول، تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات شاخص های عملکردی خوبی به جای مانده است.

وی اضافه کرد: همدلی مجموعه صندوق باعث شده است که شاهد عملکرد قابل قبول در استان مرکزی باشیم.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز اعلام کرد: با کوشش انجام شده در مرحله پنجم اعطای تسهیلات روستایی سهم قابل ملاحظه ای برای صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته شد و می طلبد که توجه ویژه ای به استان ها صورت گیرد.

محمدتقی آبائی خواهان نگاه ویژه به استان مرکزی شد و گفت: مجموعه کارکنان صندوق کارآفرینی امید استان به تعداد کارکنان یک شعبه بانک کشاورزی نیستند، اما در عملکرد گام به گام بانک ها پیش می فرایند.

وی اضافه کرد: انتظار می رود که مسائل ساختمان صندوق رفع گردد چراکه مکان فعلی در شان صندلی صندوق نیست، همچنین به لحاظ اقتصادی نیز به همکاران صندوق نگاه ویژه ای صورت گیرد.

در این جلسه مدیر جدید صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی نیز اظهار کرد: با توجه به تعداد نیروهای فعال در صندوق کشور و استان ها به نظر می رسد که این صندوق مظلوم واقع شده است.

امامی اعلام کرد: صندوق و پرسنل استان مرکزی جزو نیروهای بی حاشیه و فعال هستند که تمرکز خود را بر فعالیت و خدمات رسانی مصروف نموده اند و کوشش خواهیم داشت که سیاست های دولت را در استان اجرایی نموده و در حوزه اشتغال قدم های موثری برداریم.

در این آیی هزاوه ای مدیر سابق صندوق به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه با اتمام ماموریت خود به دانشگاه آزاد بازگشت و از فعالیت وی قدردانی شد و امامی نیز که سابقه مدیریت صندوق استان مرکزی، یزد و فارس را دارد به عنوان مدیر جدید استان مرکزی معارفه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1190

به "مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید