معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام

به گزارش سافاری رو، دقیقا به همان میزان که داشتن یک شغل خوب برای جویندگان کار مهم است، داشتن یک کارمند و همکار خوب نیز برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع کارجویان و کارفرمایان به یکدیگر وابسطه و رفع کننده نیازهای هم میباشند.

معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام

جدای از همه سختی ها و کمبود فرصتهای شغلی، رساندن صحیح کارجو به کارفرما و یا شغل مورد نظر موضوع بسیار مهمی می باشد.

به همین دلیل سایت ایران استخدام با هدف ایجاد بستر مناسب برای رساندن کارجویان به کارفرمایان و رونق اشتغالزایی در کشور، از سال 91 تاسیس و تا به امروز با تجربه ای بیش از 9 سال متمادی در این زمینه مشغول به فعالیت میباشد و به طور متوسط، روزانه بیش از صدها آگهی استخدام و هزاران موقعیت شغلی شامل آگهی های استخدام تهران و استخدام اصفهان و سایر استانهای کشور در سایت ایران استخدام منتشر می گردد.

در ادامه برخی از امکانات مهم سایت ایران استخدام مخصوص کارفرمایان و کارجویان را بر می شماریم:

برخی از امکانات حرفه ای سایت ایران استخدام برای کارجویان به شرح زیر است:

*در نظر کارفرمایان دیده شوید:

شما کارجویان گرامی میتوانید با عضویت رایگان در پنل کارجویان سایت ایران استخدام، رزومه کاری خود را برای آگهی های استخدام معتبر ارسال نمایید و به رزومه کاری خود فرصت دیده شدن و انتخاب از سوی کارفرمایان شرکت های بزرگ دهید.

*دریافت آگهی های استخدام:

در فکر شروع به کار و کسب درآمد هستید؟ و یا در فکر تغییر شغل و دستیابی به موقعیت شغلی بهتر هستید؟ انتخاب شغل با شرایط دلخواه از بین انبوهی از آگهی های استخدام که بصورت روزانه در اینترنت و روزنامه ها منتشر میشوند را کاری بسیار سخت و زمانبر میدانید؟ در ادامه 3 راهکار موثر برای دریافت پیشنهادات کاری معرفی میگردد:

1- پس از ورود به سایت ایران استخدام به آدرس Www.IranEstekhdam.IR از سیستم جستجوی منحصربفردی که در بالای سایت قرار داده شده استفاده و آگهی های استخدام روز را بر حسب استان و تخصص و رشته تحصیلی مورد نیاز خود جستجو نمایید.

2-مشاهده لیست شرکت های معتبر در سایت ایران استخدام به شما این امکان را میدهد که از موقعیت های شغلی شرکت های برتری که جذب نیروی کار جدید دارند باخبر شوید و بهترین کارفرمایان را انتخاب کنید و برایشان درخواست کار بفرستید.

3- پس از عضویت در پنل کارجو میتوانید آگهی های استخدام را به صورت هدفمند و متناسب با رشته شغلی و تحصیلی خود از طریق پیامک و ایمیل دریافت نمایید.

4- اپلیکشن اندروید ایران استخدام یکی دیگر از امکانات منحصر بفرد و رایگانی میباشد که دریافت روزانه آگهی های استخدام را امکان پذیر مینماید.

5- با عضویت در پیام رسان های اختصاصی مجموعه ایران استخدام میتوانید بصورت روزانه آگهی های استخدام را بصورت روزانه رصد و بررسی نمایید.

جهت مشاوره رایگان برای استفاده از امکانات سایت ایران استخدام و راهنمایی برای عضویت در پنل کارجو و ساخت رزومه با شماره: 02191300013 تماس حاصل نمایید.

برخی از امکانات حرفه ای سایت ایران استخدام برای کارفرمایان به شرح زیر است:

سایت و کاریابی رسمی ایران استخدام مفتخر به جلب اعتماد کارفرمایان شرکت ها و مؤسسات مهم و برتر ایران، طی یک دهه از فعالیت خود می باشد و از همین روی فرصت انتخاب بهترین کارجو را برای کارفرمایان فراهم آورده است.

*در نظر کارجویان حرفه ای دیده شوید:

شما کارفرمایان گرامی جهت ثبت و درج آگهی استخدام در سایت و کاریابی ایران استخدام در کمتر از دو دقیقه در پنل کارفرما عضو شده و باقی مراحل درج و اطلاع رسانی آگهی جذب نیروی خود را به ایران استخدام بسپارید.

با قراردادن آگهی استخدام خود بر روی سایت ایران استخدام، فرصت شغلی خود را در معرض دید هزارن کارجو قرار دهید و بدین طریق بهترین کارجویان را بیابید.

*جستجو در بین یک میلیون رزومه کاریابی مجازی ایران استخدام

مدیران شرکت و کسب و کارهای معتبر میتوانید از طریق جستجوی پیشرفته در بین رزومه های آماده به کار، نیروی کار مورد نیاز خود را جستجو نمایید.

*مدیریت فرآیند استخدام

با ایران استخدام شما می توانید تمامی مراحل استخدام سازمان و یا شرکت خود را از انتخاب فرد، تا مصاحبه و گزینش، بصورت یکپارچه مدیریت کنید.

جهت مشاوره رایگان برای درج آگهی استخدام و راهنمایی برای عضویت در پنل کارفرما با شماره 02191300013 تماس حاصل نمایید.

در کلام آخر با ایران استخدام دیده شوید:

کارفرمایان: فرصت های شغلی شرکت، موسسه و یا سازمان خود را در معرض دید هزاران نفر قرار دهید و در کمترین زمان ممکن بهترین نیروی کار را جذب نمایید.

کارجویان: مهارت های شغلی و تحصیلی و فردی خود را از طریق سیستم رزومه ساز و اتصال به بانک رزومه در اختیار کارفرمایان شرکت های معتبر و تایید شده قرار دهید و با این کار فرصت برگزیده شدن از بین دیگران به خود اختصاص دهید.

منبع : ویرلن

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1228

به "معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید