مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

به گزارش سافاری رو، رستوران چاشت یک رستوران سنتی معروف در شهر محمودآباد است که در فضایی بسیار زیبا در کنار شالیزارهای برنج از مشتریان خود پذیرایی می نماید. بیشتر غذاهای این رستوران شامل چلوهای محلی مانند چلو غاز ناردونی شکم پر، چلو کباب طبری و چلو ناردونی شکم پر می گردد که در کنار انواع پیش غذاها و چاشنی های سنتی شمال و دسرهای مخصوص، تجربه چشیدن یک غذای شمالی و محلی مجذوب کننده را در اختیارتان می گذارد.

مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

رستوران حوریا بابل یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین رستوران های این شهر بزرگ استان مازندران است. شما در رستوران حوریا می توانید از طعم انواع کباب های ایرانی مانند شیشلیک، سلطانی، برگ، جوجه کباب و پیش غذاهای سنتی و محلی مانند میرزا قنامی، سوپ، کشک بادمجان، ترشی و زیتون پرورده لذت ببرید. مشتریان این رستوران اکثرا خاطره های خوشی از صرف غذا در اینجا دارند و به همین علت از اینجا به نام یکی از برترین رستوران های بابل یاد می نمایند.

رستوران میزبان بابلسر متعلق به مجموعه تفریحی اقامتی میزبان بابلسر و هتل 5 ستاره این مجموعه است و به صورت سلف سرویس از مشتریان خود پذیرایی می نماید. در این رستوران هر سه وعده غذایی اصلی سرو می گردد و صبحانه های سلف سرویس آن معروفیت زیادی دارد. انواع غذاها و خوراکی های گرم و سرد در منوی صبحانه این رستوران به چشم می خورد و با منظره زیبایی که رستوران میزبان دارد، خاطره خوشی از صرف صبحانه برای شما خلق می نماید.

منبع مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1927

به "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید