نامزدهای جایزه ساسکاچوان کانادا معرفی شدند

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از نشنال، نویسندگان و ناشران برتر ساسکاچوان 2017 با اعلام فهرست نهایی جایزه معتبر ادبی ساسکاچوان معرفی شدند.

نامزدهای جایزه ساسکاچوان کانادا معرفی شدند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

با شرکت 188 شرکت کننده در 13 بخش این جوایز، هیات داوری اسامی آثار برتر را بیان کرد.

نامزدها در بخش های مختلف به توضیح زیر اعلام شده اند:

جایزه کتاب کتابخانه عمومی رجاینا:

دنیای که گم کردیم: ساسکاچوان پیش از 1905 نوشته بیل وایسر/ هرگز تصور نکن نوشته کاترین لارنس/ کوهستان های مرتفع پرتغال نوشته یان مارتل/ دردخوار نوشته بت گوبی

جایزه مسلمانان برای صلح و عدالت:

بریتانیای جدید نوشته دوین برنا/ کوهستان های بلند پرتغال نوشته یان مارتل/ دردخوار نوشته بت گوبی/ چه چیزی پشت سر است نوشته گیل بوئن

جایزه غیرداستانی دنیا ساسکاچوان:

100 روز کری نوشته نیل مک لئود/ دنیای که از دست دادیم: ساسکاچوان پیش از 1905/ نوشابه الکی: چگونه الکل مردم من (و تو) را می کشد نوشته هرولد جانسون/ درون ذهن: سکوت، ننگ، روانپزشکی و LSD نوشته کی پارلی/ به سوی دشت کفاره نوشته ترور هریوت

جایزه ادبیات کودک و نوجوان:

اعتقادات نوشته جودیت سیلورتورن/ سوسو زدن نوشته آرتور اسلید/ درد خوار نوشته بت گوبی/ سگ زرد نوشته میریام کورنر

این جایزه در بخش های راسموسن و مردم بومی چاروسکی، جایزه کتاب اول، جایزه کتاب شعر، جایزه کتاب کتابخانه عمومی شهر ساسکاچوان، جایزه کتاب شهر رجاینا، جایزه کتاب دانشگاهی، جایزه کتاب های فرانسوی زبان نیز نامزدهای خود را معرفی کرد.

در بخش جوایز ناشران نیز در سه بخش جداگانه نامزدهای وزارت پارک، فرهنگ و ورزش، جایزه آموزشی دانشگاه رجاینا و دانشگاه ساسکاچوان و نیز جایزه نشر مردم بومی نامزدها معرفی شدند.

جوایز ساسکاچوان در سال 1993 تاسیس شده و حاصل کوشش جمعی اتحادیه نویسندگان این ایالت، انجمن ناشران و انجمن کتاب خانه های ساسکاچوان است.

این جوایز برای تجلیل و معرفی آثار نویسندگان و ناشران این ایالت ایجاد شده و با معرفی فهرست اولیه در ماه نوامبر ترغیب فروش بازار کتاب شب کریسمس را در نظر دارد.

ساسکاچوان، دشت و استان شمالی در غرب کانادا و تنها استان بدون مرز طبیعی این کشور است. مرکز آن رجاینا و بزرگترین شهر آن سَسکَتون است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 494

به "نامزدهای جایزه ساسکاچوان کانادا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای جایزه ساسکاچوان کانادا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید