نخستین جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری تکاب برگزار گشت

به گزارش سافاری رو، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: جشنواره گردشگری تکاب فرصتی برای شناخت ظرفیت ها و محدودیت هاست و مسائل نباید مانع از پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه گردشگری استان گردد.

نخستین جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری تکاب برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی، نخستین جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای آنالیز همکاری های مورد انتظار برای برگزاری جشنواره گردشگری تکاب با حضور کارشناسان و نمایندگان دفاتر امور روستایی و اجتماعی استانداری، راهداری، امور عشایر و حوزه هنری در این اداره کل امروز یکشنبه 19 آبان برگزار گردید.

جلیل جباری در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ظرفیت های خاص گردشگری این شهرستان برای فعالان حرفه ای صنعت گردشگری و آژانس داران است تا آنها ترغیب شوند، بسته های مختلف سفر به مقصد این شهرستان را به مشتریان خود ارائه دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: مشکل اصلی و همیشگی این منطقه راه های مواصلاتی است ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا همه راه ها به کیفیت صددرصدی برسند و بعد به فکر برنامه ریزی و اتخاذ سیاست های توسعه گردشگری باشیم..

جباری توضیح داد: زیرساخت ها به ویژه جاده های استاندارد نقش مهمی در توسعه گردشگری دارند، البته نبود استاندارد نباید مانع از انجام کارها گردد.

او با اشاره به جاذبه های گردشگری تکاب به ویژه تاریخی و طبیعی گفت: در جشنواره گردشگری تکاب علاوه بر معرفی این جاذبه ها و ظرفیت ها، می توان محدودیت های موجود به ویژه در حوزه زیرساخت ها را واکاوی و چاره اندیشی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از حسن همکاری خوب دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری این جشنواره توضیح داد: به طور یقین این تعامل و همکاری ها به برطرف نواقص موجود و توسعه هرچه بیشتر گردشگری شهرستان تکاب و دیگر شهرستان های استان یاری شایانی می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 695

به "نخستین جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری تکاب برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری تکاب برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید