هانتر بایدن هنوز 10 درصد از سهام کمپانی چینی را در اختیار دارد

به گزارش سافاری رو، پسر بایدن هنوز در فرایند جریان واگذاری 10 درصد از سهم خود در یک کمپانی سرمایه گذاری چینی است، چون پدرش قول داده که هیچیک از اعضای خانواده نباید با کمپانی ها یا کشورهای خارجی وارد معامله شوند.

هانتر بایدن هنوز 10 درصد از سهام کمپانی چینی را در اختیار دارد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نوشته روزنامه دیلی میل، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اوایل دسامبر گذشته میلادی بار دیگر وعده داد که هانتر بایدن، پسرش دیگر هیچ تعامل تجاری ندارد که بتواند یک تضاد منافع محسوب گردد اما وی همچنان 10 درصد از سهام خود را در یک کمپانی چینی در اختیار دارد.

این در حالی است که هانتر بایدن قول داده بود تا پیش از مراسم تحلیف ژانویه امسال میلادی پدرش، سهام خود را واگذار کند.

هانتر بایدن گفته بود که سهامش را در کمپانی سرمایه گذاری بوهای هاروست آر.اس.تی واگذار می نماید و جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری روز آدینه تاکید نمود که هانتر بایدن در حال اجرا کارهای واگذاری سرمایه های خود است.

وی گفت: او دارد بر روی واگذاری سرمایه هایش در این شرکت کار می نماید.

بایدن در ماه پایانی کارزار انتخاباتی وعده داده بود که خانواده اش دیگر کاری به تعاملات اقتصادی خارجی ندارند و گفته بود: هیچیک از اعضای خانواده ام دفتری در کاخ سفید نخواهند داشت و با هیچ کشور یا کمپانی خارجی نیز معاملات اقتصادی نخواهند داشت.

وی در گفتگویی با شبکه خبری سی.ان.ان گفته بود: پسرم و خانواده ام در هیچ کسب و کار یا سرمایه گذاری که تضاد منافع است، شرکت ندارند.

فعالیت های تجاری هانتر بایدن در یک کمپانی انرژی در اوکراین و همچنین در چین باعث دردسرهای زیادی برای پدرش در دوران انتخابات شده بود.

روابط تجاری هانتر بایدن با کمپانی بوریسمای اوکراین در جریان رقابت های انتخاباتی پدرش باعث شد تا انتقادهایی علیه جو بایدن مطرح گردد.

هانتر در اکتبر 2019 قول داده بود اگر پدرش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز گردد، دیگر در هیچ هیات مدیره خارجی حضور نداشته باشد.

وی همچنین تاکید نموده بود که حضور در این کمپانی اوکراین پس از آن شروع شد که پدرش دیگر در دولت اوباما، معاون نبود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1591

به "هانتر بایدن هنوز 10 درصد از سهام کمپانی چینی را در اختیار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانتر بایدن هنوز 10 درصد از سهام کمپانی چینی را در اختیار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید