هشدار مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش سافاری رو، بازیکن پرسپولیس نسبت به فرایند تمدید قراردادهای باشگاه اعتراض کرد.

هشدار مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 3 بر یک مس رفسنجان را شکست داد. مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از این ملاقات اظهار کرد: بازی خوب و قشنگی بود. توانستیم آنطور که می خواستیم بازی کنیم. ان شاءالله همین فرایند را ادامه دهیم تا به صدر جدول بیاییم.

او درباره توقف استقلال در هفته بیستم گفت: تمرکز ما روی بازی های خودمان است چون می دانیم اگر سه امتیازها را جمع کنیم به صدر جدول می رسیم.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به اعتراض مسی ها به گل دوم که هم تیمی شان روی زمین افتاده بود اما پرسپولیسی ها بدون توجه به او بازی را ادامه دادند، بیان نمود: چه کسی گل دوم را زد؟ من ندیدم و اگر بازیکنان دیگر هم می دیدند، توپ را بیرون می زدند.

ترابی درباره پاس گلی که داد و بازگشتش به صدر جدول برترین گل سازها شرح داد: این چیزها مهم نیست. اگر پرسپولیس ببرد، اگر تیم نتیجه بگیرد و طرفداران شاد می شوند و ما شاد می شویم.

او درباره شرایط اقتصادی تیم و فرایند تمدید قراردادها اظهار کرد: دیگر صحبت ندارد. ما هیچ قدم رو به جلویی ندیده ایم و امیدوارم مسائل حل گردد. قرارداد هفت بازیکن ما تمام شده است. اگر برادری شان را ثابت نکنند، بازیکنان آنطور که می خواهند قراردادشان تمدید نمی گردد. با من مذاکره ای نشده است. فقط گفته اند نامه زده شده ولی من نامه ای ندیدم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره شرایط سربازی اش شرح داد: من 27 سالم است و دانشجو هستم. می توانید از دانشگاه بوئین زهرا بپرسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2184

به "هشدار مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید