والورده: مسی همواره ما را از مخمصه نجات می دهد

به گزارش سافاری رو، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم بارسلونا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمجید از کاپیتان تیمش گفت: مسی همواره ما را از مخمصه نجات می دهد.

والورده: مسی همواره ما را از مخمصه نجات می دهد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز نوشت: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا لیونل مسی را به خاطر آرام کردن تیمش پس از آغاز پرتنش در دیدار شب گذشته مقابل منچستریونایتد و نقش الهام بخش او برای پیروزی 3 بر صفر کاتالان ها و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان به شدت مورد تحسین و تمجید قرار داد.

مارکوس رشفورد در دقیقه دوم تیرک دروازه تیم میزبان را به لزره انداخت اما مسی در عرض 5 دقیقه 2 بار پیروز به باز کردن دروازه یونایتد شد تا بارسایی ها نیمه نخست را با 2 گل به خاتمه برسانند.

در ادامه نیز کوتینیو با یک شلیک سرکش پیروز شد تا گل سوم تیمش را به ثمر برساند و بدین ترتیب آبی اناری ها در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر صفر راهی نیمه نهایی شدند.

در این بین، والورده پس از بازی گفت: مسی همواره ما را از مخمصه نجات می دهد و ما برای داشتن او از هیچکسی عذرخواهی نمی کنیم.

وی ادامه داد: لئو همواره در بازی های بزرگ به داد ما می رسد و این درخشش تنها به لحظات حساس محدود نشده و تمام طول مدت بازی را در بر می گیرد. او همواره توانایی گلزنی دارد و علاوه بر این انگیزه ای برای تحرک خط حمله نیز محسوب می گردد.

شاگردان والورده شب گذشته پیروز شدند، خاتمه پس از سه بار حذف پیاپی در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان به دور بعد صعود نمایند که از جمله تحقیر آمیز ترین آنها می توان به شکست 3 بر صفر فصل گذشته مقابل آ. اس رم اشاره نمود.

والورده در این باره گفت: برای این مرحله امیدهای زیادی داریم چرا که مدت ها است از آخرین حضور ما در نیمه نهایی می گذرد و علاوه بر این، سال گذشته شکست دردناکی را تجربه کردیم. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، آنها (منچستر یونایتد) تیم خوبی هستند و می توانستند برای ما دردسر درست نمایند بنابراین از تمرکز خودمان اطمینان حاصل کردیم و با ارائه یک بازی هیجان انگیز راه خود را به نیمه نهایی باز کردیم.

این در حالی است که اوله گانر سولسشر سرمربی یونایتدها نیز نمایش جادوئی مسی را مهر تاییدی دانست بر این موضوع که چرا او و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شوند.

سولسشر در این باره گفت: او یک استعداد خارق العاده است؛ او و رونالدو در یک دهه گذشته بهترین بازیکنان دنیا بوده اند و او نشان داد که چرا همگان این طور فکر می نمایند و اینکه چرا این تیم (بارسا) بارها عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را تصاحب نموده است.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 254

به "والورده: مسی همواره ما را از مخمصه نجات می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: مسی همواره ما را از مخمصه نجات می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید