والپیپر پیش فرض ویندوز 10 تصویری واقعی است!

به گزارش سافاری رو، زومیت نوشت: با آن ظاهر آینده نگرانه و مصنوعی اش، در وهله اول باور اینکه والپیپر پیش فرض ویندوز 10 به وسیله یک عکاس گرفته شده باشد، مشکل است.

والپیپر پیش فرض ویندوز 10 تصویری واقعی است!

وقتی درباره والپیپرهای به یادماندنی ویندوز صحبت می گردد، سریعاً به یاد Bliss، تصویر تپه های سرسبز ویندوز XP می افتیم که سال 1996 به وسیله چارلز اوریر در منطقه ای در کالیفرنیا گرفته شد؛ اما آیا می دانستید که برخلاف باور عموم، والپیپر ویندوز 10 هم نه ساخته ای دیجیتال، بلکه عکسی واقعی است؟

با بیش از 1.4 میلیارد کاربر ویندوز در سراسر دنیا که طبق گزارش های اخیر، سه چهارم آن ها از ویندوز 10 استفاده می نمایند، احتمالاً تابه حال طیف بزرگی از جمعیت دنیا تصویر مورد بحث را دیده اند؛ بااین حال، بسیاری از خاستگاه آن بی خبرند.

به گزارش WePC، برای ساخت یک والپیپر تأثیرگذار حاوی لوگوی ویندوز برای ویندوز 10، مایکروسافت دست به دامن Signum Game Studio و بردلی جی مونکویتز، طراح و کارگردان شد. مونکویتز و تیمش فرایندی نوآورانه را برای زنده کردن این ایده شروع کردند.

دو ست مجزا در استودیویی در سن فرانسیسکو برای آزمایش با نورپردازی و نماهای متفاوت ساخته شد؛ سپس آن ها از تکنیک هایی چون Camera Mapping برای تبدیل برشی فیزیکی از لوگوی ویندوز به یک پورتال استفاده کردند.

این رویکرد عملی باعث به وجود آمدن تصویری هنرمندانه شد، نمایی از لوگوی ویندوز با نور، مه، لیزر و لنز فلر (Lens Flare) که در عین ملموس بودن، آینده نگرانه و مرموز است.

درحالی که پشتیبانی از ویندوز 10 در 14 اکتبر 2025 (22 مهر 1404) به طور کامل خاتمه می یابد و بیشتر کاربران آن ناگزیر به ویندوز 11 کوچ می نمایند، ویدیو داخل مقاله نمایانگر زحماتی است که مایکروسافت در سال 2015 برای به تصویر کشیدن فیزیکی تغییرات بزرگ ایجادشده در این نسخه از ویندوز به جان خرید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2412

به "والپیپر پیش فرض ویندوز 10 تصویری واقعی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والپیپر پیش فرض ویندوز 10 تصویری واقعی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید