واکنش کلوپ به رویارویی دوباره لیورپول با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سافاری رو، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از همگروهی مجدد شاگردانش با نایب قهرمان سری A در لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال متوالی چندان راضی نیست.

واکنش کلوپ به رویارویی دوباره لیورپول با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، همچون سال گذشته، قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و ناپولی را در یک گروه قرار داد و یورگن کلوپ، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها از این موضوع چندان راضی به نظر نمی رسد.

فصل گذشته هر دو تیم در بازی های خانگی شان یکدیگر را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و هم امتیاز مرحله گروهی را به انتها رساندند هرچند این ناپولی بود که به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی به عنوان تیم سوم گروه حذف شد.

کلوپ درباره همگروهی مجدد شاگردانش با مردان کارلو آنچلوتی اظار داشت: دوباره ناپولی! نمی دانم که ما تا به حال چند با این تیم روبه رو شده ایم اما این را می دانم که آنها بدون شک تیم بسیار باتجربه ای هستند. بازی خانگی مقابل ناپولی یکی از بهترین بازی های فصل گذشته مان بود چون واقعاً منسجم بازی کردیم. با وجود مشکلاتی که آنها در ضدحملات شان برای ما ایجاد کردند، توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم.

کلوپ ادامه داد: سال گذشته زمانی که ناپولی حذف شد، رقابت واقعاً نزدیک بود. آلیسون در ثانیه های انتهای یک واکنش عالی داشت. آنها حتماً یادشان هست. به همین دلیل فکر می کنم که رویارویی سال جاری مان با ناپولی احساسی باشد. از این بابت مطمئنم. در خصوص دو تیم دیگر گروه مان (خنک و سالزبورگ) من می دانم که مردم چه فکری می نمایند و اینکه آنها فوراً می گویند که این تیم ها کوچک هستند در حالی که اینطور نیست. من این تیم ها را می شناسم و می دانم که آنها چقدر قوی هستند. گروه مان آسان نیست. این گروه از آن گروه هایی نیست که بتوانیم پشت بقیه پنهان شویم.

سرمربی آلمانی لیورپول در انتها تأکید کرد: بعد از آنکه رقبای مان معین شد، من بلافاصله بعد از انتها تمرینات مان با دیووک اوریگی درباره بازی مقابل خنک صحبت کردم. البته سالزبورگ هم تیمی است که به خاطر معرفی بازیکنان جدید معروف است، بازیکنانی مانند سادیو و نابی کیتا. سالزبورگ کلی بازیکن بااستعداد دیگر را هم شناسایی نموده است. سالزبورگ مدتی طولانی جنگید تا به لیگ قهرمانان برسد. آنها 30 هزار نفر طرفدار در استادیوم شان خواهند داشت که نشان خواهند داد چقدر برای دیدن تیم شان در لیگ قهرمانان صبر کرد اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 392

به "واکنش کلوپ به رویارویی دوباره لیورپول با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کلوپ به رویارویی دوباره لیورپول با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید