فوتبال دنیا، توخل: پنالتی ناپولی درست نبود و داور پنالتی ما را نگرفت، سرنوشت مان هنوز دست خودمان است

به گزارش سافاری رو، فوتبال دنیا - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است سرنوشت صعود این تیم از مرحله کروهی لیگ قهرمانان اروپا هنوز دست خودشان است.

فوتبال دنیا، توخل: پنالتی ناپولی درست نبود و داور پنالتی ما را نگرفت، سرنوشت مان هنوز دست خودمان است

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک امتیاز از میزبان خود، ناپولی گرفت، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: طبیعی بود که در نیمه دوم ما به دردسر بیفتیم چون ناپولی فشار بیشتری به ما وارد کرد و ما را در لاک دفاعی فرو برد.

وی در ادامه با اشاره به گل تساوی ناپولی که در دقیقه 63 توسط لورنزو اینسینیه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، گفت: پنالتی ناپولی از روی یک موقعیت آفساید به دست آمد، این در حالی که داور باید یک پنالتی هم به سود ما می گرفت که با این شرایط نتیجه می توانست متفاوت رقم بخورد با این وجود باید این نتیجه را بپذیریم و به کارمان ادامه بدهیم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن توضیح داد: بازی خوبی را از تیمم در این دیدار دیدم و باید بگویم که تنها بدشانس بودیم. ما بازی متعادلی از خود ارائه دادیم و به نظرم سرنوشت صعودمان از این گروه هنوز دست خودمان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 151

به "فوتبال دنیا، توخل: پنالتی ناپولی درست نبود و داور پنالتی ما را نگرفت، سرنوشت مان هنوز دست خودمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توخل: پنالتی ناپولی درست نبود و داور پنالتی ما را نگرفت، سرنوشت مان هنوز دست خودمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید